Vad i hela friden gör vi? Del XXVI

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Asko
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 002
  • Visningar Visningar 64 557
Status
Stängd för vidare inlägg.
Här regnar det.. igen :meh:

Jag sa att det var för varmt med 28 grader, inte att det behövdes regn :cautious:

Jag kom underfund med att människor som kollar mig på fb kommer upp som vänförslag. Det är alltså de som letat upp dig.
Du är helt enkelt en väldigt intressant person :)
Jag tänker inte gilla ditt inlägg! :rage: Jag har inte skrivit ett enda ord, inte lagt in en endaste bild och jag har låst så att ingen ska kunna bli min vän. Det finns inget att kolla, se eller läsa där! Så intressant person är jag.

Jag kom underfund med att människor som kollar mig på fb kommer upp som vänförslag. Det är alltså de som letat upp dig.
Du är helt enkelt en väldigt intressant person :)

Om vänförslagen kommer upp efter hur folk kollat en, så undrar jag varför i hoppsan hejsan min fd. sambo kollar mig och ett annat x, det roligaste var när dem var bredvid varandra och jag insåg deras olikheter i utseende men insåg att dem är ganska lika i grundmoral.
Någonting gemensamt men även hysteriskt olika fast jag föll tydligen ändå :rofl:
Don´t worry jag får upp annat folk med, tack och lov.

Även personer som jag inte kan placera alls på något vis.

I wish! :rofl:

Vi har gemensamma vänner (från Buke) så du dyker upp som förslag ibland :angel::D

Borde nästan utföra ett experiment. Besöka alla bukefalisters Facebook och se om man hamnar på listorna :up:

Haha! Lovar att jag inte stalkat dig :rofl:
Adda mig om du vill! Men skriv ngt så jag vet vet du är isf! Såg nu att jag har 124 obesvarade vänförfrågningar, de flesta pga att folk inte pallat skriva vem dom är (eller så är jag för dement för att komma ihåg dom) *saknar tant-smileyn här*

Haha! Lovar att jag inte stalkat dig :rofl:
Adda mig om du vill! Men skriv ngt så jag vet vet du är isf! Såg nu att jag har 124 obesvarade vänförfrågningar, de flesta pga att folk inte pallat skriva vem dom är (eller så är jag för dement för att komma ihåg dom).
Haha, alltså jag är så ointressant så jag är helt övertygad om att du inte stalkat mig :rofl::angel:

Såhär i sociala medier-tider är det säkert bara bra att kunna glömma bort folk :angel:

Men det är ju kul att se hur liten världen är ibland! :D

Mer allmänt om Facebook:

Jag tycker det är lite obehagligt hur mycket data/information de samlar in och som man själv inte får bestämma över :meh:

Typ som detta med telefonnummer - varför måste de ha mitt nummer för? :cautious:

Fan att man inte längre verkar kunna bildlänka direkt till instagram.. annars hade ni fått se sjukaste regnbågen utanför mitt fönster just nu! Drömmigt!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka