Vad i hela friden gör vi? Del XXVI

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Asko
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 002
  • Visningar Visningar 64 551
Status
Stängd för vidare inlägg.
lycklig tjej nu :) nu ska favorit hästen istallet ridas, de har varit låååånnnnggg väntan på detta svar då han åkte på kolik i vintras när han stod i ridskola/försäljnings stall

Nu börjar det mullra i Landeryd. Jag hoppas att jag hinner ha tågmötet innan det brakar loss, de här gamla ställverken klarar inte mycket tyvärr.

Har möblerat om i "lagret" aka husvagnen :p så nu har jag fått upp alla produkter från lådor och kassar, lite lättare att ta sig in och även hitta der jag skulle behöva. passade på att göra en inventering efteråt, så jag kan kontrollera butikens lagersaldo. Tömde bilen också, petade typ in allt på toaletten i husvagnen :rofl: Tur den står här på gården haha!
Inte fått svar om det finns plats på loppisen än :down: ringde men fick inget svar så skickade ett sms som jag inte heller fått svar på än :down::mad:
Men ska iaf åka hem till brorsan och hämta ett bord jag ev ska ha imorgon, och sen upp på rusta och köpa en klädställning. Fanns för 50 kr typ så det kan vara värt det! Även om den mest kommer användas på loppis.

Lämnat in två paket som skulle skickas och insåg att det var marknad i byn. Ren tur att jag fick en parkering vid affären :meh: Gick igenom marknaden lite snabbt och köpte såklart nougat :d både vanlig, med hallon och med päron. och 4 påsar te för 120 kr :eek::D:d

Hemma efter en liten ärende-runda. Loppis - Biltema - Dollarstore - Stallet - Loppis - Ica Maxi.

Nu skulle jag behöva baka en kaka innan vi ska iväg på scoutavslutning klockan 16.

5548-1465044577-cfd3fd204972a818b2760be63abc6b33.jpg

tror jag lever lite farligt med att sola åskan på g

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tuggbensfavoriter
  • Kattbilder #10
  • Mellanpudel

Hästrelaterat

Tillbaka