Vad i hela friden gör vi? Del XXVI

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Asko
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 002
  • Visningar Visningar 64 551
Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag är vaken. Jag funderar om jag ska boka in bakluckeloppis imorgon, att sälja då alltså. Men jag är rätt oförberedd. ingen växel och inte plockat ihop allt (eller jo det är ihop plockat men står på brorsans vind. Kostar 50 kr att vara med, kan det vara värt att försöka fixa lite mynt och påsar?

Not my proudest moment :meh:.

Ja, eller hur?! Hur fasen ska man kunna veta något sådant :arghh:? Väljer att ignorera det faktum att jag själv nog hade småfnissat om någon icke-hästmänniska hade gjort samma tabbe med två ridklubbar :angel:.

Det var för övrigt skittråkigt att golfa, vi längtade mest efter ölen som väntade efteråt :cool:. Men solen strålade och vi skrattade mycket åt alla slag som drog i väg ut i skogen :D.

Mitt ex på universitet kom från Ö-vik och jag och min lägenhetskompis (häst- och travtjejer båda två) var chockade över att han inte visste vad travbanan där heter :laugh:

Jag är vaken. Jag funderar om jag ska boka in bakluckeloppis imorgon, att sälja då alltså. Men jag är rätt oförberedd. ingen växel och inte plockat ihop allt (eller jo det är ihop plockat men står på brorsans vind. Kostar 50 kr att vara med, kan det vara värt att försöka fixa lite mynt och påsar?

Jag skulle ha gjort det, det brukar ju gå bra att sälja på sådana ställen :up:

Mitt miniväxthus börjar ta form :love: Men min käre man som brukar säga "vita man skola vara vit" påminner mer om "vit man skola se ut som överkokt hummer" :rofl: Han är alltså lite lätt solbränd :grin:

Jag kör med långärmat och ca 1 miljon i solskyddsfaktor så fast jag var ute i solen större delen av dagen igår är jag inte bränd :up:

Fikat med dotra i U-hamn. Nu strosa på stan en stund och besöka biblioteket.
Sen hem och bara ta det lugnt i värmen som SMHI lovade skulle vara borta idag :rage:
För varmt alltså

Hittade mammas myntpluska så 134 kr i mynt hade hon så jag lånar nog det till imorgon så slipper jag fixa så mycket mynt :grin:

Har flera myggbett som kliar som satan så jag håller på att bli tokig :rage: värst är två på utsidan av ena foten, en på knöcklan och en lite längre ner på sidan av fotsulan så att säga. Jag blir knäpp snart!:turd:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tuggbensfavoriter
  • Kattbilder #10
  • Mellanpudel

Hästrelaterat

Tillbaka