Vad i hela friden gör vi? Del XLV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Alltså jag trodde att det här med blodstatus försvann efter att Voldemort dog men tydligen inte? O_o @Ninnurur vet du någonting om det här? För visst är väl du Harry Potter fan?

Lil-sis Skojade bara lite, hoppas att allt är okej med dig!:heart
Ja inte finns det "pure bloods" och sånt skit längre! :bow:

Får man skriva Voldemort? :eek:
Klart man får nu när tönten är död ;)
Egentligen borde han kallas för "The white fool" för han var ju mer likt en narr än en lord, och jävligt blek också :D

I lördags fastnade den och gick inte att använda. Idag lossnade den så den mest hänger och knakar. Jag älskar min arm. Verkligen :cool:
Men eftersom jag är en sån envis jävel som inte ger upp så gick jamen betydligt bättre idag så det blir kanske bra. Kanske. Det får gå som det blir.

:wtf: Nu är jag riktigt trött på att ha feber, snuva, hosta och ont i halsen, det räcker med 4 dagar och att febern leker jojo.
Kära förkylning/influensa, kan du inte lyssna på mitt hot om vräkning och att du inte är välkommen.:rage:

Har ägnat hela dagen åt att kolla på kaninannonser.
Ingen uppfödare har något som funkar för oss (utekanin, hona, rätt ras - dvs ej för stor och lättskött päls). Jag hittade EN intressant till salu, men den bor långt bort :down:

Efter en skitdag har jag haft ett ridpass som gav flera wow-upplevelser. Jag lyckades få till sådant som inte har funkat förut. Det var verkligen vad jag behövde den här dagen.

Finaste hästen:
20170109_204505_zps7arufj1s.jpg

Sovdags. Började jobbdagen med att tappa ett antal plåtbrickor i golvet...det lät en del :o. Tur jag har goa kollegor :love: . Dessutom var en kompis med några timmar, supertrevligt.

Herregud, jag har råkat bestämma med bekanting att vi ska springa tillsammans imorgon. Han är (med mina mått mätt) nästan löjligt vältränad och jag undrar redan hur jag ska överleva :rofl: För att det alls ska fungera så springer han till ett ställe som jag promenerar till, sedan springer vi tillsammans därifrån. Kan bli.. intressant.

Herregud, jag har råkat bestämma med bekanting att vi ska springa tillsammans imorgon. Han är (med mina mått mätt) nästan löjligt vältränad och jag undrar redan hur jag ska överleva :rofl: För att det alls ska fungera så springer han till ett ställe som jag promenerar till, sedan springer vi tillsammans därifrån. Kan bli.. intressant.

Hahaha jag med! Nu brukar ju jag vara mer vältränad men jag har inte sprungit på tre månade pga sjukdom. Det kan bli lite lätt intressant!

Kan trösta dig med att jag springer väldigt bra när jag springer med min vältränade sambo:up: brukar kalla honom för haren:D

Nu sprang jag iofs lite väl bra igår när han harade och har fått inflammerad hälsena, men det går väl över nån gång...

Hahaha jag med! Nu brukar ju jag vara mer vältränad men jag har inte sprungit på tre månade pga sjukdom. Det kan bli lite lätt intressant!
Jag var vältränad för.. några år sedan :angel: Bekanting skulle nu "bara" springa ett halvt maraton i långsamt tempo (m.a.o. kanske jag hinner springa nästan lika snabbt i några meter...). Men ja, jag ska ha hundarna med också och förhoppningsvis vill de jaga honom så att jag får draghjälp :D

Fått mat i magen, och har även diskat lite. Funderar om jag ska ta mig ut å kasta lite insamling. Kan ju ändå inte göra mycket så här på natten, vill ju nite väcka grannarna :cautious:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästhantering Hej! Jag har ett finnhäststo på 18 år, som i hela sitt liv bott här, hon har i princip varit min sedan hon var föl. Nu är det så att hon...
Svar
10
· Visningar
2 227
Senast: exotic
·
Relationer Mina tankar och känslor är ett enda stort kaos och jag fungerar inte normalt i dagsläget. Jag behöver input, råd och pepp ifrån er kära... 2
Svar
32
· Visningar
9 425
Senast: lilstar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Uppdateringstråd 31
  • Kastrering av tik - erfarenheter?