Vad i hela friden gör vi? Del XIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Går och blänger på skrivandet jag borde göra, dessutom känns det intressant men just nu har jag någon inre spärr så jag plockar i och ur diskmaskinen, stoppar i en tvättmaskin, fixar lunch åt mig och barnen, klipper klor på hundarna och funderar allvarligt på att ta fram dammsugaren... :nailbiting:

Jag gör exakt likadant :angel:
Eller ja, minus kloklippning för här finns inga hundar :o

Kastas mellan ytterligheter.:crazy:
Kaoset i hagen i helgen slutade visserligen bra trots omständigheterna men var tufft och blev dyrt och jag har dessutom nu fått veta att min nära anhöriga har bröstcancer.
Bröstcancer. Känns helt sjukt att ens ta ordet i min mun.
Å andra sidan är jag så sprudlande lycklig över min nya häst och idag ska jag åka och köpa min drömsadel som jag hittade på annons i morse och hann först på.
Det kanske inte är så konstigt att jag har svårt att fokusera på det jag ska göra på jobbet, jag får verkligen anstränga mig för att vara här och nu.

Kastas mellan ytterligheter.:crazy:
Kaoset i hagen i helgen slutade visserligen bra trots omständigheterna men var tufft och blev dyrt och jag har dessutom nu fått veta att min nära anhöriga har bröstcancer.
Bröstcancer. Känns helt sjukt att ens ta ordet i min mun.
Å andra sidan är jag så sprudlande lycklig över min nya häst och idag ska jag åka och köpa min drömsadel som jag hittade på annons i morse och hann först på.
Det kanske inte är så konstigt att jag har svårt att fokusera på det jag ska göra på jobbet, jag får verkligen anstränga mig för att vara här och nu.
Älskade vän! :heart
Hoppas det snart kommer en tid där du bara kan njuta av djuren, stillhet och lugn, få vila och ladda om.
Du vet vart jag finns, dygnet runt. Alltid.
Ta hand om dig på bästa sätt :heart:heart:heart

Nu har jag diskat, dammsugit, städat badrummet, dammat, bäddat sängen och lagt ärtorna i blöt inför morgondagens matlagning. Nu borde jag skala potatis, tina köttet och gå ner med böcker till förrådet. Men soffan var så skön att sitta i :angel:

Skulle egentligen ha varit ut och ridit men huvudet är typ, luddigt på insidan efter vaknatten så dom får en extradag fritt. Donar inne och ute och förbereder mig för kommande vilande pass på jobbet.:meh:

Jag hatar det, är nog bättre på att skriva en maratonserie som typ Hem till gården än sånt här :wtf:
När jag var aktiv arbetssökande så slutade jag helt sonika att skriva personliga brev efter ett tag - jösses vad arbeten jag fick då :idea:
SÅ usel var tydligen jag att det var bättre utan... :angel:

Nä men faktiskt så var det så, för då ringde dom upp istället och si då vart jag intressant :up:;)

När jag var aktiv arbetssökande så slutade jag helt sonika att skriva personliga brev efter ett tag - jösses vad arbeten jag fick då :idea:
SÅ usel var tydligen jag att det var bättre utan... :angel:

Nä men faktiskt så var det så, för då ringde dom upp istället och si då vart jag intressant :up:;)

När det gäller denna typ av ansökning så är det bara brevet som efterfrågas, på gott och ont för mitt CV är fullt av hål pga sjukdom :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va... 2
Svar
32
· Visningar
1 833
Senast: Inte_Ung
·
IT & mobiler Som namnet på tråden antyder så är jag på jakt efter ett gratis program eller en app som man kan skapa en logotyp i. Har tidigare...
Svar
5
· Visningar
278
Senast: Tilly_85
·
Svar
2 001
· Visningar
103 834
Senast: pepp
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar. Oklart vad katten gör men det är något som låter... hon var iaf ute tidigare idag. Edit: Tydligen dödar hon en... 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
68 861
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka