Vad i hela friden gör vi Del XIV

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Angua
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 005
  • Visningar Visningar 65 572
Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag är så arg att jag vill explodera, varför kan inte saker fungerar någon gång? Snart blir jag hemmamamma tills det är dags för skolgång! Vore jävligt mycket lugnare än att ha ungen på dagis

Hellre det än som för mamma, låset har gett sig igen så idag kunde hon bara låsa inifrån, vilket är dumt när man ska iväg :angel:
Mest glad är jag för att han faktiskt redan hade tränat klart och var på väg hemåt när jag ringde för att kolla om han skulle komma snart eller om jag skulle komma för att hämta upp nyckeln. Egentligen har dom träning fram till 9 på måndagar, men han var klar tidigare. :up:

Sitter och funderar på hur normala människor skulle reagera om det kom fram att man har en finne mellan skinkorna och den andra personen vill se en bild på finnen, speciellt eftersom personen sett hela kittet innan, utan finne... O_o ibland undrar jag hur vissa är funtade :cautious: :banghead:

Precis blivit klar med all tvätt ! Och pratat med pappa i telefon, oros klumpen jag haft i magen hela dagen minskade något efter att vi pratat och han berättade om dagens läkarbesök. Tydligen var inte loppet kört än, och det fanns andra mediciner de ville testa för att se om de kunde skjuta upp sjukdomsförloppet. Lättnad. Sån otrolig lättnad.

Mathilde kom uttrippande från sovrummet och lät meddela följande nerför trappan:
-Unga dam, nu är klockan jättemycket. Du borde nog sova så att du orkar gå upp imorgon.

Omtänksamt. Framförallt med tanke på att fröken Mathilde själv är en morgontrött individ som inte kommer uppskatta morgondagens gå-upp-tid.

@Ninnurur är dom någorlunda tekninska eller är du det? Det kan vara något så enkelt som en skruvjäkel som lossnat i låset, så var det för mig.

För mig började exakt likadant som för dina föräldrar bara det att jag tillslut inte kunde låsa dörren varken från in eller utsidan och det är ju idiotiskt att ha det olåst hemma. Men jag bor i hyresrätt så jag ringde jouren :angel:

Orkade inte skruva i skiten själv och jag betalar skyhög hyra så varför inte utnyttja förmånerna det ger tyckte jag :o

Tog Securtias grabben 20 min att fixa :D

@Ninnurur är dom någorlunda tekninska eller är du det? Det kan vara något så enkelt som en skruvjäkel som lossnat i låset, så var det för mig.

För mig började exakt likadant som för dina föräldrar bara det att jag tillslut inte kunde låsa dörren varken från in eller utsidan och det är ju idiotiskt att ha det olåst hemma. Men jag bor i hyresrätt så jag ringde jouren :angel:

Orkade inte skruva i skiten själv och jag betalar skyhög hyra så varför inte utnyttja förmånerna det ger tyckte jag :o

Tog Securtias grabben 20 min att fixa :D
Så kände jag med när jag bodde i hyresrätt. Fick dålig avrinning i avloppet under badkaret. Så skönt slippa sånt själv.
Nu har jag en sambo som fixar (framförallt avloppet. Finns det nåt äckligare än en hög med hår som fastnat i avloppet?? :yuck:).

Joo, om håret visar sig sitta fast i nåt animaliskt som är tvåbent, ja delar av det tvåbenta dock. :o Jag säger bara, storstädning av landstingstvätten där alla operationskläder tvättades. :wtf:

Förresten är det gott med lättsaltade riskakor och äppelmer. :d

Unnade mig lite glass som belöning för att jag tog mig till yogan idag. Och som ett brev på posten fick jag ont i magen :meh: .
Nu sovdags.

Joo, om håret visar sig sitta fast i nåt animaliskt som är tvåbent, ja delar av det tvåbenta dock. :o Jag säger bara, storstädning av landstingstvätten där alla operationskläder tvättades. :wtf:
Operations rester stör mig inte ett dugg, men slemmigt hår i avloppet är äckligt eller ännu värre fettrester i köksavloppet :yuck:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Mina glasögon har gått sönder så nu finns det inte mycket att be för. Jag måste köpa nya. Men hur i hela friden ska jag kunna jämföra...
Svar
4
· Visningar
250
Senast: Cattis_E
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va... 2
Svar
32
· Visningar
1 833
Senast: Inte_Ung
·
Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 45 46 47
Svar
927
· Visningar
35 576
Tjatter Jag är kanske inte helt seriös med den här tråden (eller med rubriken), så man behöver inte bli galen på mig om man inte vill. Men jag... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
3 310
Senast: Tantan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka