Vad heter kakorna?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Ishtar

Trådstartare
...som är så goda i milkshake? Amerikanska, ligger i folie=lite mjuka, nästan svarta är kakorna som är fyllda med vaniljkräm. Kakorna smakar mintchoklad.

hjääälp
 
Sv: Vad heter kakorna?

Oj tänkte lägga in under Senior, men det går säkert bra här också!
:)
 
Sv: Vad heter kakorna?

låter gott iaf :d
kan tyvärr inte hjälpa dig men nu vill jag också veta :D
 
Sv: Vad heter kakorna?

domino? är det första jag kommer å tänka på iaf;) eller pja domino heter dom i finland iaf...här hemma vete tusan om jag ens sett såna:confused:
 
Sv: Vad heter kakorna?

haha.... :smirk: NÄÄÄÄÄÄ!
Det är alltså som en ballerina typ, fast inte ett hål.
Två mörkbruna, nästan svarta, kakor som smakar lite mintigt fyllta med lite vit smet. Det är såna som finns i Finland precis som nån annan här skrev, men de Amerikanska är mer kända! Finns att köpa i "america-hyllan" på stora mataffärer. Finns milkshake-recept med såna här i men jag hittar inte...
 
Sv: Vad heter kakorna?

Åhhh... världens godaste att doppa i mjölk också! Närmsta affär med amerikanskt sortiment har slutat sälja dem så jag har abstinens!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Jag firar ju egentligen aldrig jul, tycker julen tappade sin mening för mig redan innan jag var 12 år, men nu blir det kanske min sista...
Svar
19
· Visningar
1 489
Senast: Acto
·
L
  • Artikel
Dagbok Hej ❤️ Jag vill bara skriva god jul till alla er här! Jag hoppas att ni har en jätte bra jul helg o avsett ifall ni firar själva eller...
2 3
Svar
41
· Visningar
4 246
Kropp & Själ God morgon, och gott nytt år! :heart Jag har lite nätfasta över ledigheterna men behöver verkligen er expertis just nu. Jag berättade...
2
Svar
38
· Visningar
4 204
Senast: Badger
·
Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
13 573

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp