Vad heter filmen???

PonnyMajsan

Trådstartare
Hej, är det någon som känner igen en film som handlar om en tjejs liv. Hon blir kär i en kille när hon var liten och kille tycker att hon är lite knäpp. Sen blir de äldre och det blir tvärtom alltså att killen blir kär i tjejen fast hon är typ sur på han. Tjejen brukar sitta i ett stort träd som ska fällas och hon vill att killen ska hjälpa henne men han skäms och går på bussen till skolan. Den utspelar sig för länge sen tror jag. Är det nån som känner igen den?

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok När jag gjorde recap av mitt kärleksliv här i dagboken för ett tag sen utelämnade jag såklart en massa personer som av en eller annan...
Svar
0
· Visningar
634
Senast: miumiu
·
Relationer Hejhopp. Bönar och ber efter nått svar från någon klok människa med lite livs erfarenhet. Har visserligen lite själv betoning på lite...
2 3
Svar
52
· Visningar
4 245
Senast: Mabuse
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Okej, på senaste har jag och mina kompisar börjat släppa att gå på ”random” fester asså hemmafester hos folk man känner till runt om i...
Svar
3
· Visningar
945
Senast: Otherside
·
R
Relationer Konstig rubrik kanske men jag ska förklara. Jag har iprincip alltid varit väldigt blyg och så. Och ända från jag var liten så um gicks...
2
Svar
35
· Visningar
1 667

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka