vad heter fälttävlan.

F

Falskhet_

vad heter fälttävlan på engelska? min kompis skriver ett arbete å vi kommer inte på vad det heter hehe :p vet nån?

Sv: vad heter fälttävlan.

Three day eventing eller rätt och slätt eventing. Cross Country står för terräng och kan lika gärna vara skidåkning som bilåkning :angel:

Sv: vad heter fälttävlan.

Eventing kort och gott.
Sen finns det olika typer som är olika dagar långa, tex endagar och tredagars, vilket blir 1-day eventing och 3-day eventing.
Menar man enbart terrängen säger man cross country, men även hunter trialls funkar.

Liknande trådar

Tävling Är det någon som kommer ihåg den klassiska serien Horse in Sports om olika grenar av ridsporten. Den gjordes 1987 en riktig blast from...
Svar
0
· Visningar
334
Senast: MJLee
·
Hemmet Jag har snöat in på nostalgi hästböcker från 80 talet. Letar efter en speciell, men kan inte komma på vad den heter. Jag tror det är...
Svar
3
· Visningar
325
Senast: FiaM
·
Ridning Hej. Har ett fullblods sto som är föredetta galoppör. Tävlades i 3 år i tidig ålder men sen inte riden på ca 8 år. Köpte henne av...
2
Svar
27
· Visningar
744
Senast: Masse
·
R
Relationer Jag skulle vilja höra lite hur andra tänker och gör osv! Men om det är en person i eran när het. Tillexempel en kompis eller nån ni...
3 4 5
Svar
87
· Visningar
4 143
Senast: Raderad medlem 149524
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar