Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Pelle, Blackman, Shy, Pegrin och Bus heter mina kissar. men idag åker Shy, hon ska få en ny matte för hon är lite undanskuffad av de av de andra... Känns lite trist, men hon får det jättebra där hon hamnar nu! En liten tröst är det...
det väldigt vanliga namnet Sotis. Det var tal om att han skulle hetat Lakrits. Men så blidde de icke.
Hade jag fått döpt han och nu skulle jag döpt honom till ngt SOR-namn eller liknande... hehe
Min allra första katt hette Scratch och var en sköldpaddsfärgad bonnkatt. Hon fick stanna hemma då jag flyttade ihop med min kille, numera make.
Då fick jag en katt "i utbyte" av min mamma. Det var Fenrisulvens Dori, en bruntigre skogkatt.
Efter henne behöll vi Putte, en blandraskatt. Han är svart och vit, stor som ett hus och älskar lillhussen Emil, som är hans, "bara hans".
Då vi bor på landet och vill "hålla råttbeståndet nere" tog vi en liten kattunge (för ett par år sedan) ifrån en kompis i byn. Det var Roger och han har en grå kostym med vit krage.
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.