Vad har ni till fläskpannkakan egentligen?

AgentCarter

Trådstartare
Jag tycker om fläskpannkaka, redig mat som är enkel att göra. Äter gärna med lingonsylt men sen är det stopp.
Men så läser jag om dessa människor som äter den med glass? Hur vidrigt är inte det? Syrran bad om jordgubbssylt till, vilket hon kunde glömma (sjukt schysst syrra).
Men hur är ni som äter fläskpannkakan med söt till skapta? Hur kan ni begå sådana hemskheter?

(även ni andra får gärna svara på vad ni äter till och förfasas över tanken på fläskpannkaka och glass)

Jag tycker om fläskpannkaka, redig mat som är enkel att göra. Äter gärna med lingonsylt men sen är det stopp.
Men så läser jag om dessa människor som äter den med glass? Hur vidrigt är inte det? Syrran bad om jordgubbssylt till, vilket hon kunde glömma (sjukt schysst syrra).
Men hur är ni som äter fläskpannkakan med söt till skapta? Hur kan ni begå sådana hemskheter?

(även ni andra får gärna svara på vad ni äter till och förfasas över tanken på fläskpannkaka och glass)
Gladd skulle jag aldrig ens tänka tanken på att äta tillsammans med fläskpannkaka :eek:! Lingonsylt och lite rivna morötter däremot :d.

Antingen lingon/jordgubbssylt eller sirap, och grädde (ovispad), såklart! Gillar inte glass till tunna pannkakor, så har aldrig testat de till fläskpannkaka.

Liknande trådar

Relationer Om någon listar ut vem jag är så håll det gärna för er själva....(nytt nick) Jag träffade i feb en kille, han 35, jag är 29...
2 3
Svar
46
· Visningar
7 898
Senast: Texaz
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar