Vad har ni på G?

Sv: Vad har ni på G?

tack! ja jag har jättenöjd med det, det är garanterat mus-säkert och kommer nog hålla i hundra år hehe. det blev dyrt men man får tänka att det är mer hållbart än en vanlig köp-garderob.
 
Sv: Vad har ni på G?

Ser skitbra ut! Mina som inte används får ligga i en ful plastlåda för stolsdynor :p Men vi är ju några i stallet, ska man bygga till sig själv kommer ju alla stå undrandes varför de inte får samma lyx...

Här har det stått still lite nu. Men ny stalldörr + grusa utanför stalldörren är höstens projekt. Stalldörren vill pappa göra själv (synd att den vi har gick sönder, den har hållt i mååånga år - farfar gjorde den en gång i tiden). Så jag får väl hjälpa till att gräva utanför stalldörren så man är lite delaktig :)
 
Sv: Vad har ni på G?

absolut, det måste vi göra. syntes nog inte på bilden men vi har rep för där så det är inga hästar som rör sig där.
 

Liknande trådar

Anläggning Nu är det äntligen dags att börja fundera på renoveringen av stall hemma hos oss! Vi har alltså inget färdigt stall, utan det är gamla...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
8 272
Senast: Ajda
·
Anläggning Vi har tegelväggar i hela stallet. Någon gång i världen har det varit sånt där vitt på dem, vad heter det? Sånt där de lade på väggarna...
Svar
8
· Visningar
1 934
Senast: tanten
·
E
Utrustning Ja, som frågan lyder, hur noga är ni? Jag känner mej som en hysterisk pedant... En tjej i stallet har lånat min transport för att...
2
Svar
21
· Visningar
3 127
Utrustning Hejsan, Nu är det så att "vi" bygger stall, det väntas bli klart om ca 1 månad.. (Skulle egentligen varit klart i Oktober :smirk: )...
Svar
6
· Visningar
1 475
Senast: jezzscar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Valet i USA
  • Bästa råttgiftet?
  • Vad gör vi? Del CCIII

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp