Vad har ni för sadel?

Sv: Vad har ni för sadel?

Du kanske kan utveckla vad du är ute efter? Det brukar vara till gagn för diskussioner.

/t-mod

jag undrar bara vad ni har för sadel?:confused:
Står tydligt och klart.

Men jag utvecklar väl då:

Vad har ni för typ av sadel?
Märke?
Färg?
Bilder?

Jag har en Reiningsadel, Premier. Kan återkomma med bilder, då jag inte har någon bra... Den är brun men är inte bra på olika "bruna färger" ... så brun är den men kan inte säga vilken sorts brun...
/Erik:D

Zindy16 skrev:
jag undrar bara vad ni har för sadel?:confused:
Står tydligt och klart.

Men jag utvecklar väl då:

Vad har ni för typ av sadel?
Märke?
Färg?
Bilder?
Chim.XXL har jag, extra bred...gjord för "tanks" men ligger rätt bra på halvblodet faktiskt:D... lite budgetvariant där priset ligger strax under 10"
hast06b7.jpg

försöker lista ut märket på min nämligen. tjejen i affären visste att det var en märkessadel sas men inte vilket. (begagnad, importerad)

Jag rider i en Garland reining sadel,,har idag bytt namn,,,

Lite, lite vid i dagsläget men meningen är hon ska muskla i sig den

IM000248.jpg

Hej Zindy! Vart har du köpt din westernsadel? Känns som att det inte så många ställen i örebroområdet som säljer westernsadlar :crazy: ...
MVH

Glömde skriva att det är en semiquarterbom.
Den tippar lite fram på denna bilden, idag lägger jag extra under tills hon har lagt på sig lite.
Nåt märke är det inte för den är handsydd i USA. :love:

Jag har en crates ladies reiner, helt underbar sadel.Var ljus från början men har mörknat bet, nu.Mkt blommönster på den och hästskor o en reininghäst i silver på sidorna.Nypris 43,000kr.

ok, har ingen aning om det, hon i affären sa att det var en märkessadel men hon visste inte märket. Såldes för kunds räkning så den är ju begagnad.Och enligt henne importerad. Men finns inget märke vid hornet vad jag sett så då är det nog ingen märkessadel (vilket ju är sak samma eg)

Så här ser min sadel ut,, vet dock inte vad det är för någon.. kanske någon som vet???
Bild032.jpg

Piruetta skrev:
Så här ser min sadel ut,, vet dock inte vad det är för någon.. kanske någon som vet???
Bild032.jpg

Åh, Guuud vilken snygging ...Arab? sto/valack ?? Underbar :love: :love:

det är en arab,, ett sto. underbar häst.. bäst på barrel race och pole bending,, hehe..

Piruetta skrev:
det är en arab,, ett sto. underbar häst.. bäst på barrel race och pole bending,, hehe..

Mmm...gissade på sto faktiskt... såg ut som en riktig mamma !!:love: hehe.. :angel: såg jättehärlig ut! Okej, ska du tävla något i sommar i det ?? Hon såg ändå lugn ut(för de andra grenarna), men skenet kan ju bedra...
/Erik:D

Liknande trådar

Western Jag köpte en häst för ca 3 veckor sedan som är dressyr riden och går lätt i form. Har alltid velat prova på western och hade en...
Svar
1
· Visningar
1 598
Senast: Nepenthe
·
Western Går det ens? Finns ju ridskolor här men ingen westernridskola. Finns en klubb (som jag känner till alla fall) i hela länet som tar ut...
Svar
9
· Visningar
501
Senast: Mirre
·
Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
776
Senast: Lisen82
·
Western Tittar runt på lite western sadlar och kom förbi en bona allen sadel. Är det en kvalité sadeln? Har inte hört det märket förut.
Svar
2
· Visningar
1 143
Senast: Bubbles
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Valet i USA
  • Västeråsträffstråden
  • Vad gör vi? Del CCVIII

Hund, Katt, Andra Djur