För det är något som du inte har kontroll över
Att jag inte har full kontroll över det är en dålig ursäkt för att strunta i den kontroll och ansvar som jag faktiskt har.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
För det är något som du inte har kontroll över
Men om dina barn inte vill ha barn?
Det påverkas naturligtvis av deras uppfostran. Om de trots vår uppfostran inte skulle vilja ha barn skulle jag acceptera det.
Någon direkt livsdröm har jag inte riktigt just nu, har lyckats uppfylla en - att ha ett jobb jag älskar.Lite spinoff på tråden om livsdrömmar - vad har ni för mål och livsdrömmar? Är ni på väg ditåt? Vad gör ni för att nå era mål?
Att jag inte har full kontroll över det är en dålig ursäkt för att strunta i den kontroll och ansvar som jag faktiskt har.
Kan du utveckla vad dessa kontroller och ansvar är?
Som 28 årig singel vore det bra att veta hur mycket av min nuvarande situation som jag kan skylla på mina föräldrar
Det påverkas naturligtvis av deras uppfostran. Om de trots vår uppfostran inte skulle vilja ha barn skulle jag acceptera det.
Har för litet rum för hemmabio där jag bor nu, så just nu nöjer ja mig med målet att köpa en större TV med bra bildkvalité och ett surroundsystem.
Kan du utveckla vad dessa kontroller och ansvar är?
Lite spinoff på tråden om livsdrömmar - vad har ni för mål och livsdrömmar? Är ni på väg ditåt? Vad gör ni för att nå era mål?
Har växt upp med den pressen/förväntningen på mig och kan hälsa att det var rent för djävligt.Mitt mål är att samtliga av mina barn ska ha egna familjer när de fyllt 30.
Jag fyller 30 i april, inga barn. Vilket är ett VAL. Tur att mamma har fyra barnbarn redan, den pressen hade jag inte uppskattat! Vetat att det valet gjort mina föräldrar besvikna.. fy!Har växt upp med den pressen/förväntningen på mig och kan hälsa att det var rent för djävligt.
Att bidra till att göra sitt bästa för att barnen utvecklas till välfungerande samhällsmedborgare och ansvarstagande arvtagare.