Vad har ni för BH när ni rider?

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare _Sweetheart_
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 37
  • Visningar Visningar 2 665
S

_Sweetheart_

Jag använder alltid vanlig. :smirk:

Men satt o titta i h**ks katalogen nu på såna där sport BHar. Är de sköna att rida i? Bättre eller sämre än en vanlig BH?

Vart kan man köpa dessa mer än på hästbutiker?

Tips?

Sv: Vad har ni för BH när ni rider?

Jag rider med en vanlig, men den går ihop i ryggen (så axelbanden inte kan åka ner :idea:) och knäpps fram.

Hatar sport-bharna, usch, inget för mig!

Finns i de allra flesta sportaffärer.

Jag har en Casall:D! Sport-BH, köpte den på Stadium tror jag. Riktigt skön:). Annars har en jag en vanlig där jag korsar banden där bak så de inte åker ner. Det finns inget värre än när man ska rida och samtigt störa sig på att BH-banden åker ner:crazy:

jag kan absolut inte ha vanlig bh när jag rider, om jag inte bara ska skritta :p
har för stora bröst..

finns att köpa på alla sportaffärer

Som dressyrryttare använder jag alltid sport-bh. Betydligt bekvämare...

Som sagt, de finns i sportaffärer. Kolla bara så att de inte är så stretchiga i höjdled, då fyller de ingen funktion. (jag brukar stå och hoppa i provhytten för att testa ;))

*k*

jag har en sport-bh, men kan hända att jag har min vanliga också:)

Använder alltid en vanlig BH. Tycker att det känns bäst : ]
Har en sportbh också, som jag dock aldrig använder.

Sport bh. Swegmarks. Superskön, går alltid omkring med det. Använder bara vanlig BH när jag ska vara finklädd och har kläder som kräver det. Skönt att ha något som inte skaver. Dels andas oftast en sport bh bättre så den blir inte så svettblöt heller.

SPORT BH! Har man större storlek så behövs det.
Som dottern sa: Det är bättre att killar rider, för de har inte så stora tuttar som guppar så....:D
Har en av de från H***s, Swegmark tror jag, jättebra.
Rekomenderas.

Förut hade jag alltid vanlig BH, men sen började mina tits växa sig ganska stora.. så då inhandlades en sportbh på H**ks, (den svarta) och et var nog de bästa köp jag gjort. Det skumpar inte det mista och bhbanden åker inte ner. Jag har dessutom ovanan att gå omkring i den var jag än ska :crazy:

galet skönt att veta att tuttarna är i säkert förvar!!:bump:

Alltid sport-BH! Skulle inte ens kunna tänka tanken att rida med vanlig (o jag har "bara" B-kupa), aj, aj, aj, aj.. :crazy:
Förr använde jag swegmarks men nu är det Hogengård! Blir det nåt annat är det dubbla som gäller, grymt ont annars ju..

Jag använder mest vanlig. Ibland blir det en enkel sportbehå utan bygel som funkar helt ok.
Vad jag aldrig skulle göra är att rida utan nåt alls... Då skulle man få två såna här under hakan: :bump:
:p

Sportbehås finns ju på andra ställen än hästsportbutik, kolla på nån vanlig sportaffär eller på nån postorderfirma med vanliga kläder.:)

Jag har alltid sport-bh. De finns överallt där du köper vanliga bhar + sportbutiker. Det är inte bara ryttare som använder sport-bh liksom.

Använder alltid sport BH, obehagligt annars ju, men kan ju bero på att jag har lite större bröst. Beställer från Hogengaard, så supersköna och håller sig dina jättelänge, ger otroligt bra stöd också:)

ni som har den svarta svegmarks från hööks....finns ju inte i 75 som jag brukar ha...brukar ni har 80 i vanliga fall eller kan man ha den även om man har 75..?

använder alltid sport-bh, har hänt nångång att jag haft vanlig om jag bara ska skritta t.ex., men det är överlägset skönast med sport-bh!

www.hogengard.se

Många storlekar (70A-95F), sitter skönt även i många timmar, transporterar fukt och fungerar även i de större storlekarna.

Liknande trådar

Utrustning Min ryktväska faller snart i småbitar och behöver bytas ut. Finns ju rätt många olika varianter att välja mellan, hoppas att buke som... 2
Svar
25
· Visningar
1 727
Senast: Edla
·
Utrustning Insett att schabrakgarderoben behöver förnyas… Ska sälja av Ps schabraken för de glider som f*n på nya hästen🫣 Det är liksom hela... 2
Svar
22
· Visningar
1 396
Senast: Emuliiaa
·
Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 315
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
638
Senast: cowgirl81
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka