Vad har jag nu gjort????

mysko

Trådstartare
när jag försöker öppna mina bilder i "mina dokument" får jag bara upp en ruta som säger "bildensnamn jpg, är inte ett giltigt Win32.program"

Är det någon som vet vad jag gjort för fel och vad jag ska göra för att kunna få tillbaka dom :confused:
 
Ja du om jag nu kommer ihåg det måste nog se det framför mig,, är på jobbet.
Skriver när jag har tid men det var enkelt iaf :D när man hade en i luren som talade om hur man skulle göra :angel:
 
Hmm lite svårt att förklara men jag ska försöka :D
markera den bild man ska ändra med att hålla shiftknappen under capsLock nedtryckt och vänsterklicka och då får man upp "öppna med" klicka där & därefter en stor ruta med alternativ och jag valde Kodak med förhandsgranska..

Förstod du :D :D
 
Jaha det var det problemet. Det löste jag för någon annan här för några dagar sen. :o

Jag förstod bara inte vad som var felet. :)
(Då var förvisso felet att de öppnades i fel program, inte att den försökte öppna bilder som ett program)
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
579
Kropp & Själ Först så vill jag på peka att dethär är känsliga ämnen så ni kan ju tänka på det både om ni ska läsa det och hur ni svarar ifall ni vill...
2
Svar
28
· Visningar
1 789
Relationer Min sambo släppte bomben att han vill göra slut. Jag är helt förkrossad. Visst vi har bråkat ganska mycket på sistone och vi...
6 7 8
Svar
142
· Visningar
14 419
Senast: tott
·
Juridik & Ekonomi Jag har varit utan bil i en vecka nu. Säljaren skyller på allt möjligt. Att verkstan inte haft tid, att det dröjer med att få...
5 6 7
Svar
121
· Visningar
9 669
Senast: hundtant
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp