Vår katt fick två kattungar, en dog en överlevde. Kattmamman har gått på p-piller i ca 5 år och för ett tag sedan slutade vi med det för vi ville att hon skulle få ungar. Hon har aldrig haft ungar tidigare. Allt såg bra ut, den lille ungen åt och växte men efter precis en vecka så märkte jag att något var fel och mycke riktigt så dog den lille ungen en vecka gammal. Kattmamman gick ut den dagen ungen dog, jag vet inte om ungen var vid livet när hon gick ut eller om den redan var död.
Nu har det gått 5 dagar utan att kattmamman har synts till. Hon har vart en sån katt som alltid kommit in på nätterna.. hon har aldrig vart borta längre stunder... vad kan ha hänt? min pojk trode att livmodern tog stryk och att mamman har dött utav det.. kan det vara så?
Nu har det gått 5 dagar utan att kattmamman har synts till. Hon har vart en sån katt som alltid kommit in på nätterna.. hon har aldrig vart borta längre stunder... vad kan ha hänt? min pojk trode att livmodern tog stryk och att mamman har dött utav det.. kan det vara så?