HannaPP
Trådstartare
Såg tråden om "vad man har för ston" från 2004 som kommit upp. http://www.bukefalos.com/f/showthread.php?t=519917 Vad har hänt mer era ston och avkommor ´sedan dess?
Så här skrev jag 2004:
Idag 2007: Sto 1 är död pga ålder, fölet e: Ohorn är knappt 2 år och mäter ca 168 cm.
Sto2 SÅLD avkomman också Såld
Sto3 Är kvar.
Sto 4 SÅLD
Sto 5 SÅLD
Avkomman på sista raden e: Santa Cruz är 3 år idag och blev lika fin som jag trodde.
Ni då?
Så här skrev jag 2004:
Sto 1: född: 1987 Trakener e: Alekin ue: Haakon, (har nästan identisk stam som Scopul). Är dräktig med Ohorn, avkommor: sto e: Sack 39 p treårs testet klass 1 gångart. hingst e: Non Stop R
Sto 2: född 1997 fullblod e: Talinum ue: carnoustie. Dräktig med Casa Grande, fick föl i år e: maloubet de Pleville som vi fick ta bort efter ett dygn pga tarmvred. super trevligt sto med hög ridbarhet. Ska utbildas och tävlas i dressyr sedan.
Sto 3: född 2000 sv halvblod e: Sack ue: Alekin. (avkomma till Sto1) har i år föl efter Rubinrot. Ska utbildas och tävlas i dressyr.
Sto 4: född 2004 e: Rubinrot ue: Sack, ska säljas.
Sto 5: född 1993 e: Rastell ue: Hartung- Utrillo Svårklass sto som antagligen ska säljas om vi inte tar hem henne till avel.. vi får se. fick tvillingar som inte överlevde som 5 åring, too baaad.
Förlorade i augusti sto född 1995 e: willibald ue: mowgli föl i år e: Santa Cruz vdl född i år, kanonfölunge som ska behållas genom championaten iallafall.
Idag 2007: Sto 1 är död pga ålder, fölet e: Ohorn är knappt 2 år och mäter ca 168 cm.
Sto2 SÅLD avkomman också Såld
Sto3 Är kvar.
Sto 4 SÅLD
Sto 5 SÅLD
Avkomman på sista raden e: Santa Cruz är 3 år idag och blev lika fin som jag trodde.
Ni då?
Senast ändrad av en moderator: