Vad har hänt med mobilen?

Skjøldur

Trådstartare
Jag förlorade min norska betalkortsmobil för ca en vecka sedan. Jag använde den knappt alls då jag var hemma men brukade ha med mig den ifall någon på mitt jobb eller andra i Norge försökte ringa. Först då jag inte hittade den försökte jag ringa på den som jag brukar - trodde jag tappat den här hemma. Då kom det ett par svarstoner, sedan bröts det. Så brukar det gå om batteriet laddat ur. Men nu gjorde jag ett nytt försök att ringa och då lät det tut-tut-tut ganska högt. Betyder det bara att den inte har någon sändning - legat ute i regnet och dött eller så, eller är den stulen och simkortet utbytt? Eller vad tror ni? Den är inte stöldbegärlig.

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Det satte rejäl fart under sensommaren 2007. Jag skulle fotografera på min väns bröllop. När jag kommer dit börjar jag fumla med min...
Svar
0
· Visningar
1 755
Senast: cassiopeja
·
J
Hundhälsa Idag small det ordentligt... Jag hade stängt in min snart 2 år gamla schäferkille i stallet när jag skulle på promenad med hästen... Han...
4 5 6
Svar
105
· Visningar
11 439
Senast: iowa
·
K
Ridning Jag började rida när jag var 6 år, nu är jag 24. Jag har ridit regelbundet i stort sett hela mitt liv, med undantag för de två senaste...
2 3
Svar
59
· Visningar
8 796
Senast: emlem
·
  • Låst
Övr. Hund Så har det hänt. Något som jag vet att andra varit med om, men aldrig tidigare upplevt i den omfattningen. I fredags, runt 11.00...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
21 102
Senast: lillebill
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar