Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag såg Unbroken igår och tyckte att det var riktigt bra! Bygger på en sann historia. Om man inte gillar krig, tortyr och elände ska man inte se den men den är så mycket mer än så.Härmar boktråden. Här får man gärna skriva vad man har sett för film. Genre, kort innehåll och åsikt utan att avslöja för mycket.
Det klarar inte jag tyvärr.Jag såg Unbroken igår och tyckte att det var riktigt bra! Bygger på en sann historia. Om man inte gillar krig, tortyr och elände ska man inte se den men den är så mycket mer än så.
Jag tyckte bara att den var sådär. Härligt när man kan tycka olika.Såg nyss "Hundraåringen som klev ut genom fönstret och försvann",tyckte det var riktigt härlig! Har hört att antingen så blev den en succe,eller så var det bara skit,men för mig blev den en succe! Härlig film med glädje!
Den tyckte jag var riktigt bra och jag gillar inte sci-fi normalt sett.Interstellar - en scifi film om framtiden fast med en god portion riktig fysik inblandat. 22-årige sonen säger att det är bästa filmen han sett någonsin.
Jag såg Unbroken igår och tyckte att det var riktigt bra! Bygger på en sann historia. Om man inte gillar krig, tortyr och elände ska man inte se den men den är så mycket mer än så.
Vi har precis sett Remember sunday. En romantisk film om en kille som har förlorat sitt korttidsminne som börjar dejta en tjej. Söt, lättsam och bättre än jag trodde inte lika simpel som den där med Drew Barrymore och Adam Sandaler. Den här va mkt bättre!
Däremot vill jag varna för Exodus, jag gillar normalt sett historiska berättelser (gärna med bibeltema) men herregud (sic!) - även om det tog dem 40 år i öknen behöver det väl inte kännas så i salongen?!? Rekommenderas ej. Till någon.