Bulldoozer
Trådstartare
Har gått in och beställt och betalat HD o ED avläsning på skk, nu ska jag bara lyckas boka tid för röntgen för Tay om en månad eller så också..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Som inte smälter?Visa bifogad fil 78261
Jag hatar att köpa bajspåsar. Lika tråkigt som att köpa toapapper. Men så hittade jag dessa. Nedbrytningsbara som inte smälter när man lockar upp bajset!
Haha en kompis hade ett par av majsstärkelse som typ smältesönder när man plockade upp varm bajsSom inte smälter?
Men gudHaha en kompis hade ett par av majsstärkelse som typ smältesönder när man plockade upp varm bajs
Mardrömmen!Haha en kompis hade ett par av majsstärkelse som typ smältesönder när man plockade upp varm bajs
Visa bifogad fil 78698
Efter så många rekommenderar så kunde jag inte låta bli
Blev också en ny skinnkampis från Jami som jag la i mitt köksskåp. Så fort jag går till köket nu sätter sig Frejis och tittar förväntansfullt mot skåpet.
Jag köpte den i somras och tycker att den är toppen! Både till valp men också till den erfarna hunden. Superbra tips på hur man lägger upp en bra grund träning och även får det att hålla in på tävlingsplanen.Åh, skriv vad du tycker har också suktat efter den ett tag!
Nu har jag ju bara haft den några dagar men är helt såld. Kommer ha så mycket nytta av den. Älskar att de inte bara säger ”lär in det här” utan ”lär in det därför att det är bra till X”. Så himla pedagogisk. Gillar verkligen att de skrivit kapitel med banor och tagit med vanligt fel och förslag på lösningar.Åh, skriv vad du tycker har också suktat efter den ett tag!
Köpte igår en ny sele för att jag glömt tvätta den hon har och hon ska ha sele på dagis...
Då hunden inte är lika pålitlig lös längre släpper jag henne bara lite då och då på utvalda ställen på skogspromenaderna och har henne i sele och långt flexi resten av tiden. Och då har hon ju selen även när hon är lös och hittar lerpölar och blöt jord att rulla sig i. Och selen ska hon ju också ha på dagis, så egentligen kanske det inte är helt onödigt att hon har två.
Jag har ju haft fyra halsband då det är det hon haft tidigare på lös-promenader när jag i princip kunnat släppa henne direkt vi kommit in i skogen och haft henne lös hela tiden. Nu blir det bara halsband vid rena koppelpromenader och träning så de blir ju inte så smutsiga längre. Så logiskt sett behövde vi ju faktiskt en sele till.Gud nej. Jag har fyra vardagsselar.
Och några jag borde sälja pga används ej. Och en noseworksele och en spårsele.
Jag har ju haft fyra halsband då det är det hon haft tidigare på lös-promenader när jag i princip kunnat släppa henne direkt vi kommit in i skogen och haft henne lös hela tiden. Nu blir det bara halsband vid rena koppelpromenader och träning så de blir ju inte så smutsiga längre. Så logiskt sett behövde vi ju faktiskt en sele till.