Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Verkar hålla sig runt 10, blåsigt runt 10 m/s, växlande molnighet och några skurar per dag.
Spårklippt hårboll har Rambo Original 0 g, 100 g liner och Rambo Original hals 0 g. Naken inne.
Hästen fortfarande täckad med sina dubbla täcken. Betydligt mindre arg så jag förmodar att han är nöjdkl
Blåsigt och regnskurar, typ 11-12+
Eftersom hästen är så förbaskat ilsken frångick jag mina principer och la på typ 250g idag efter ridturen. Stalltäcke på ca 150g och sen 100g halvhalstäcke ovanpå det (har inget tjockare halvhalstäcke, därav dubbla tunnare). Pålle är oklippt och har egentligen ganska nyss gått från ofodrat till 100gtäcke men som sagt, dels är han jäkligt sur just nu (och då brukar han antingen vara frusen eller hungrig) och dels har han börjat bli en skröplig äldre herre så nu testar vi tjockare täcke för att se om det kan hjälpa upp humöret.
Här är det 2+ och tråkigt väder. Grått och regn till och från. Ibland blåsigt också.
Hästarna inne i kallstall 7+
Helklippt valack med viss utväxt. Dressyrhäst MA. Har JW 300g stalltäcke.
Helklippt sto med utväxt så det ser ut som en kort vinterpäls. Dressyrhäst S. Har kingsland 400g stalltäcke.
Imorgon ute får de:
Valacken Amigo bravo 400g med hals (känns som 300g)
Stoet Rambo supreme 420g med hals
Måste bara fråga... om dina hästar har 400 grams täcken nu när det är plusgrader vad har de då när det är 10-15 minus?