Lycanthrope
Trådstartare
Jag har beställt ett paket från ett företag och det ska hemlevereras, det finns inga andra alternativ när jag beställer just det här. Man kan inte beställa till adress som har lantbrevbäring.
Jag beställer därför till en kompis adress, hon har inte lantbrevbäring.
Skrev i adress och efteråt skriver jag i mitt personnr och då ändras adressen till min egen och jag märker inte det och klickar på skicka beställning. Ser det efteråt och mailar kundtjänst (svarade inte på telefon) och får svar att adressen är nu ändrad till det jag ville, allt bra!
Får nu leveransbekräftelse på att ordern är skickad och då till min vanliga adress, inte den jag ändrade till
Kundtjänst stänger 4 och svarade inte på dom få minuter jag hade på mig efter jag fått leveransbekräftelsen innan stängning.
Paketet kommer fram imorgon eller på torsdag.
Men vad händer om jag inte får tag på dom? Vart hamnar det då
Jag beställer därför till en kompis adress, hon har inte lantbrevbäring.
Skrev i adress och efteråt skriver jag i mitt personnr och då ändras adressen till min egen och jag märker inte det och klickar på skicka beställning. Ser det efteråt och mailar kundtjänst (svarade inte på telefon) och får svar att adressen är nu ändrad till det jag ville, allt bra!
Får nu leveransbekräftelse på att ordern är skickad och då till min vanliga adress, inte den jag ändrade till
Kundtjänst stänger 4 och svarade inte på dom få minuter jag hade på mig efter jag fått leveransbekräftelsen innan stängning.
Paketet kommer fram imorgon eller på torsdag.
Men vad händer om jag inte får tag på dom? Vart hamnar det då