Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hittade tråden idag (har nog nästan aldrig varit inne på Hem & hobby innan) och har nu sträckläst jag också, vilken feelgood-tråd! Helt underbart
vill gärna veta hur ts gjorde med sin för att få den att överleva (jag som inte orkar eller har tid att läsa igenom hela tråden)
En är levererad, ytterligare tre redo för leverans. Här sprids det friskt.
Hej! Vad roligt att fler har hittat hit, och fler har fått rosor som växer och står i! Hur går det för alla, minns att det var nån ros i första halvan av tråden också som betett sig likadant!
Här går det utmärkt, allt i det fönstret växer som attans. Jag har ställt dit en krokusknöl som blev över, den tittar upp över jorden nu. Orkidéerna har fått spader och slänger blomstänglar åt alla håll. Stor-rosen ska blomma igen, dottern står still i växt och allt eftersom hon behöver planteras om, men hon mår bra. En är levererad, ytterligare tre redo för leverans. Här sprids det friskt.
Min ros klarade sig inte och dog, synd det.. för rosor är ju mina favoriter, får väl testa igen någon gång då jag köper haha:P