Vad händer med min häst?

N

_Nova_

Hej! Är riktigt orolig för min pålle.. Hon har blivit jätte mager på de sista, revbenen har börjat synts hur väl som helst.. =( Har även tre andra hästar och de har bra mkt hull så är inte för att hon får för lite mat.. Hon har även svår hosta som blivit värre de sista, och snorar, sen häromdan tänkte ja skritta ut en sväng me henne och då andades hon hur tungt som helst, lät jätte anfådd så hoppa av o ledde henne hem.. Vad ska ja ta mig till.. testat ringt vet idag men inte fått svar..
 
Sv: Vad händer med min häst?

Ring vet igen. Och igen.
Det låter ju ganska illa! *tycker synd om*
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
10 279
Ridning Hej! Jag måste få all hjälp jag kan få just nu. Jag blev medryttare på en jätte fin 7 åring för snart 3 månader sedan. Problemet är bara...
2
Svar
26
· Visningar
2 968
Senast: MiniLi
·
Hästvård Hej! Jag tänkte kolla vad det finns för erfarenheter här av snubbliga hästar. Jag har ett sexårigt fullblodssto som snubblar väldigt...
Svar
13
· Visningar
4 292
Senast: Gimlan
·
R
Hästmänniskan Hej! Detta är mitt första inlägg jag gör här. Idag hände det något, vilket är att jag blev sparkad av en kompis' häst. Hästen det...
2
Svar
20
· Visningar
8 742

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp