Vad händer med Maria Gretzer?

A

Achron

...Ifall sponsringen från Sony Eriksson -teamet slutar?
Kommer hon kunna fortsätta då eller? Läste i tidningen idag att
hennes karriär i såfall är över.. Någon som hört någonting om hur det går? Eller när beskedet ska fattas?

Sv: Vad händer med Maria Gretzer?

Hennes internationella ridning får väl ligga på is tills hon hittar en ny sponsor. Hon fortsätter väl antagligen att rida och träna här hemma. Frågan är om hon får ha kvar Spender då, eller hon kanske är delägare?

Får väl hoppas på att hon har sådan tur att de bestämmer sig för att fortsätta sponsra, fan va jobbigt att bara vänta på ett sådant beslut.

Ingen som hört något fortfarande, är jätte nyfiken!vill verkligen att hon ska fortästta, trist om hon ska behöva leta ny sponsor!

hon får beskedet den 31 juli då de bestämmer helt och hållet

låååååång tid ju :S

Håller alla mina tummar ;)
Är nog ett av Gretzers största fans... Hon har varit min stora förebild i livet i 13-14 år.. mer än halva mitt liv!!!!
hon bara måste kunna fortsätta!!!!!!!!!!!!!!!!
Haha... har sprungit runt på tävlingar med en hatt där jag låtit brodera in Gretzer.. bara för att viiiisa vem jag håller på :)
mina andra favvisar USAryttarna på andra sidan hatten ;)
Aja... fortsätter de inte ska jag byta mobilmärke!!! HAr hållit fast vid sonyericsson för att de sponsrat min stora favorit!!!!
blir nog samsung annars.. de sponsrar ju nations cup...
men hoppas hoppas hoppas! var helnervös de två dagarna innan jag visste att beslutet skjutits upp,,.. kollade gp, aftonbladet, ridsport.se mm om om och om igen!!!
gretzer är bäst!!! KUL att hon ska rida EM!!!

Jaa, jsute de är det
Får lusläsa tidningar imorgon ... :p

letat runt på nätet.. aftonbladet, ridsport osv... hittar inget än... :S neeervös!!!!! vill verkligen inte att hon ska lägga av ;(

håller med, vore så himla tråkigt! hon är en utav mina stora favoriter också.. men får hon beskedet nu att sony ericsson inte går med på ett nytt sporsorship, så har jag hört att hon inte kommer leta nån ny sponsor heller.. här har hon liksom haft världens största sponsor o hon menade på att hon inte hade större lust att "byta ner sig" till en mindre sponsor, utan då hellre trappar ner o inte siktar så högt i framtiden.. o jag förstår henne verkligen.. men hoppas verkligen sony ericsson bestämmer sig för att satsa vidare på banhoppningseliten inom svensk ridsport! heja heja :banana: beskedet borde vara i pressen idag! :crazy:

Liknande trådar

Hästhantering Hej! Jag känner att jag måste få bolla lite med folk som har mer vana av sånna här typer av hästar än mig. I ungefär ett år nu har jag...
Svar
6
· Visningar
1 172
Juridik & Ekonomi Jag sitter i en väldigt tråkig och frustrerande sits. För fyra månader sedan gick vår TV sönder, precis en sådan där dag när vi var...
2
Svar
24
· Visningar
1 891
Senast: Derivata
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 067
Senast: Bison
·
Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig...
2
Svar
25
· Visningar
2 142
Senast: ameo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar