Vad hande?

replica

Trådstartare
Nar jag satt och skrev har pa Buke (se den har traden ) sa forsvann helt plotsligt a, a, och o.. Det blir istallet [ ; och ' (samma installning som jag anvander nar jag lirar CS)

Det ar bara sa har pa Buke, nar jag oppnade word for att prova sa var allt som vanligt igen...

Vad hande????? :confused:

Sv: Vad hande?

använder du windows xp? i sånt fall finns det en liten knapp nere på listen som det nu förmodligen står ENG eller EN (Engelska) på. Klicka på den och välj SV (svenska) istället så ska problemet vara löst :)

Liknande trådar

Mat Jag star for Julafton som firas med barn och barnbarn enligt Svensk tradition. Eller mestadeles Svensk tradition. Vi har helt hoppat...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
5 103
Senast: Huggorm
·
Tjatter Jag har nu sytt ett par plagg till barnbarnen. Jag har inte sytt nagonting sedan 1986. Da flyttade vi utomlands och det fanns en...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
5 045
Senast: Raderad medlem 120709
·
Kropp & Själ Jag ar 30 nu och har lange varit dalig med hudvard. Jag har val anvant nagon cleanser, toner och dagkram, speciellt nar jag brukade...
Svar
10
· Visningar
1 049
Senast: Rosett
·
Hemmet Har de flesta ingen aning om hur skunk luktar. Det gar inte att beskriva. Graden av vidrighet ar varre an nagon kan forestalla sig om...
2
Svar
34
· Visningar
4 559
Senast: Skjøldur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar