Vad hände?

nimbo4ever

Trådstartare
I Torsdags red jag med min häst på gärdet, det gick jättebra o så, sen när jag travar av och gör en liten volt hände det nåt, han fick jätte ont i ena bakbenet, stog inte på ddet nånting utan hade det "i luften" hela tiden. Jag hoppar såklart av och kollar om han har nån sten eller fått nåt sår osv. Men det var inget sånt! Så jag stog där i någon minut och sen kunde han gå som vanligt igen, syntes ingenting! Vad var det som hände tror ni? :confused:

Sv: Vad hände?

Trampade troligtvis lite snett så det gjorde ont. Sen efter en stund så gick det över. Jag kan själv göra så. Trampar snett, kan inte gå på foten och efter 5 min känner jag inget.

Liknande trådar

L
Juridik & Ekonomi Jag undrar två saker om polis anmälningar och sånt om nån här vet det! Och jag vill inte disskutera om VARFÖR jag undrar domhär sakerna...
2
Svar
20
· Visningar
2 642
Senast: gulakatten
·
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Dethär kommer vara om nånting som har hänt för mig som jag inte har be rättat om såmycket förut. Och det är nånting som har kommit upp...
2 3
Svar
53
· Visningar
4 759
Senast: LiviaFilippa
·
L
Relationer Jag har en fråga som jag väldigt gärna skulle vilja veta hur andra tänker! Men jag ska försöka att förklara utan att av slöja förmycket...
2 3
Svar
48
· Visningar
4 828
Senast: LiviaFilippa
·
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag vet inte varför jag skriver dethär. Eller jo egentligen så tror jag att det är två andledningar. Och det ena är för OM det kan...
2
Svar
25
· Visningar
3 019
Senast: Trasten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka