Vad hände tidigare i Grey´s Anatomy?

Rie

Trådstartare
Efter att ha fått en del reprimander i min förra (och första) tråd om handlingar i serier så skriver jag därför inte något om själva fråga i de första meningarna så att någon nu inte lyckas läsa av misstag och jag har förstört deras dag.
Nu hoppas att det är tillräckligt mycket text så att jag har lyckats med det.
Nu till frågan:
Jag har missat ett antal avsnitt och funderar nu över att det verkar som om Meredith äger sjukhuset numera.....? Jag fick för mig det i alla fall.
Hur gick det till? Eller har jag missuppfattat något?

Jättesnällt att visa sådan hänsyn! :up:

Jag har aldrig sett serien så jag kan inte besvara din fråga själv, men jag hittade en wiki där folk skriver allt som händer i varje avsnitt. Här är avsnittslistan. Om du orkar skumma de långa texterna om avsnitten du missat kanske du hittar vad du letar efter?

• Gilla
Reactions: Rie
Kort:
De som överlevde flygolyckan fick en massa pengar och då gick de ihop och köpte sjukhuset med hjälp av bl.a. Jacksons mamma och hela deras famljeföretag.

Efter att ha fått en del reprimander i min förra (och första) tråd om handlingar i serier så skriver jag därför inte något om själva fråga i de första meningarna så att någon nu inte lyckas läsa av misstag och jag har förstört deras dag.
Nu hoppas att det är tillräckligt mycket text så att jag har lyckats med det.
Nu till frågan:
Jag har missat ett antal avsnitt och funderar nu över att det verkar som om Meredith äger sjukhuset numera.....? Jag fick för mig det i alla fall.
Hur gick det till? Eller har jag missuppfattat något?

Se i spolier grejen nedan :)
Kortfattat: de var med om en flygplansolycka, fick massor av pengar i skadestånd. Sedan skulle ev. sjukhuset läggas ned, så de som var med om olyckan, plus Avery foundation gick ihop och köpte sjukhuset :)

Se i spolier grejen nedan :)
Kortfattat: de var med om en flygplansolycka, fick massor av pengar i skadestånd. Sedan skulle ev. sjukhuset läggas ned, så de som var med om olyckan, plus Avery foundation gick ihop och köpte sjukhuset :)
Aha......fiffigt.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Para ihop katter ibland?
  • Hemlösa hundar ökar
  • Tråden för spår

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka