Vad hände med/i mitt ena bröst?

tott

Trådstartare
Börjar med att skriva att allt är normalt igen sedan ca 2 veckor.

Ja, vad hände med/i mitt bröst?
Det började med att det plötsligt en morgon gjorde skitont i det när jag låg i sängen och katten råkade trampa på det. Det var sedan lite ömt i ca 1 dag då jag märkte att det var som ett rött område som omringade halva vårtgården. Plötsligt en kväll, kanske 2 dagar senare, blev det röda området både varmt och beröringsömt - riktigt ömt på huden. Märkte ingen svullnad men, som sagt, värme.

Jag blev såklart skraj, men valde att avvakta. Smorde med liniment och tog en alvedon, hade ett tunt bomullslager i bh:n för inte irritera den känsliga huden. "Behandlingen" (eller tiden) hade effekt och på 3 dagar var rodnaden nästan borta och det enda som kändes var en "tyngdkänsla" inne i bröstet.
Nu är allt ok igen, men jag undrar vad det var som hände.

Har ni ideer?

Liknande trådar

Övr. Katt Eftersom jag vet att det finns mycket erfarenhet av katter här på forumet gör jag ett försök med en tråd för att försöka förstå vad som...
Svar
8
· Visningar
1 981
Senast: alice
·
Hästvård Om ni orkar läsa det här så :bow: Mitt sto har problem av och till med ryggen efter att vi red omkull i jan -05. På senare tid har...
Svar
8
· Visningar
1 173
Senast: Carolrita
·
Z
Övr. Hund Jag och mammsen vart ute och gick en promenad med mina 2 hundar igår eftermiddag. Då den ena hunden (10 år) helt plötsligt skrek till...
Svar
2
· Visningar
822
Senast: zazzabella
·
Hästvård Jag bli bara så less och börjar känna att jag snart nått punkten där jag inte orkar mer. Samtidigt så vetesjutton om jag orkar...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
11 593
Senast: ako
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Black Friday
  • Vad gör vi? Del CCIV
  • Dejtingtråden del 38