Vad hände med Emily?

Eve

Trådstartare
Afghan bortsprungen i Hyllinge/Skåne!
Var rubriken på en tråd i våras, Hittades Emily?

Jag följde tråden och kände verkligen med dess ägare.

Sv: Vad hände med Emily?

Jag tror inte hon är återfunnen. Vi fick ett mejl till jobbet (smådjursklinik) om att ägaren vill att vi ska fortsätta hålla ögonen öppna.

Fortfarande borta, de har en facebook grupp om henne.
Är nog välkommet att tipsa om vinthundsblandis valpar funna på blocket. (Samt andra annonssidor)

Tråden här togs bort på grund av att någon gjorde ett mycket fult påhopp, om jag minns rätt.

Det var väl överlag en del skriverier om hur en hund som smet ur trädgården hux flux sades med i princip 100% säkerhet vara stulen och mest troligt såld utomlands?

Jag vet att jag var en som tyckte att just det var ytterst märkligt!

Det var väl överlag en del skriverier om hur en hund som smet ur trädgården hux flux sades med i princip 100% säkerhet vara stulen och mest troligt såld utomlands?

Jag vet att jag var en som tyckte att just det var ytterst märkligt!

Jag följde tråden väldigt länge och minns inte det du beskriver. Misstankarna om att hon blivit stulen fanns ju såklart, men det var mycket spekulationer vill jag minnas. Jag hade också spekulerat mycket om min hund försvann. Misstankarna att hon blivit såld utomlands minns jag inte öht, men jag övergick till att följa dom på FB efter ett tag.

Jag följde tråden väldigt länge och minns inte det du beskriver. Misstankarna om att hon blivit stulen fanns ju såklart, men det var mycket spekulationer vill jag minnas. Jag hade också spekulerat mycket om min hund försvann. Misstankarna att hon blivit såld utomlands minns jag inte öht, men jag övergick till att följa dom på FB efter ett tag.

Tillägg:En av de sista grejjer ägaren skrev i tråden var:

Även om jag fortfarande tror att hon är stulen, omhändertagen eller på annat sätt inplockad hos någon så letar jag ändå fortfarande ute, i diken, på ängar och åkrar osv. Jag har ALDRIG övergett något av det.

Jag tycker det verkar som att ägaren hållt alternativen öppna...

Åh vad tråkigt att hon inte är återfunnen!
Hoppas att ägarna nångång får reda på vad som hänt Emily..

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok I tidernas begynnelse, dvs när undertecknad var en liten vilsen tonåring, fanns ett nätforum som hette Haket.com. Det var ett ställe där...
Svar
4
· Visningar
747
Senast: miumiu
·
Övr. Hund Har en renrasig hund av mindre ras som kom till oss för fyra år sedan direkt från uppfödaren. Hon var 14 månader när vi tog henne och är...
2
Svar
20
· Visningar
1 868
Senast: Otherside
·
Kropp & Själ Visst är vi några vinterbadare här? Vore kul att ha en tråd för det (hittade ingen när jag sökte så tror inte det finns nån?). Inleder...
2
Svar
34
· Visningar
1 692
Senast: pepp
·
Hemmet Blev lite inspirerad av min andra tråd här :rofl: Jag är verkligen ingen expert men tycker det är roligt när man går från start och...
2 3
Svar
48
· Visningar
1 314
Senast: Pilot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka