Vad händer i och runt Linköping i helgen?

Inne i stan Östgöta museeum, Bosses glass 🥰 Gamla linköping, där finns mycket för mindre barn

Tror de är spelningar på skylten i helgen annars.
Yes, ska själv på Jonathan Johansson på fredag kväll med dotter, men gissar att det inte passar profilen med natur och hundar. (Amanda Bergman spelar på lördag).
 
Alltså jag har åkt tåget massor av gånger och hört andra som säger det också och jag hör det bara inte! Trots att jag älskar ankan, det låter som en väldigt mycket äldre man i mina öron 🙈
Kan de ha olika röster? För när vi åkte var det supertydligt Ankan :love:

Till TS: Vi hade hundarna med både på tufftuff-tåget och på fik och restaurang i gamla Linköping.
 
Kan de ha olika röster? För när vi åkte var det supertydligt Ankan :love:

Till TS: Vi hade hundarna med både på tufftuff-tåget och på fik och restaurang i gamla Linköping.
Nä det är nog samma, de har ju bara ett tåg. Jag behöver nog ta med mig barnen ännu en gång i sommar bara för att lyssna 🙈😂
 

Liknande trådar

Relationer Hur vet man om det är dags att göra slut? Hur vet man att man är kär? När relationen inte flyter på och det finns saker som skaver hur...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
15 467
Relationer I vilken ände ska jag börja ens försöka förklara det som har hänt, mina tankar och allt kaos som just nu omsluter mig.. Jag får försöka...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
34 353
Senast: cirkus
·
Hundavel & Ras Hej! Hoppas få lite kloka råd och vägledning från er hundkunniga! Jag och min sambo har i flera år varit sugna på att skaffa hund och...
Svar
3
· Visningar
1 588
Senast: Lady_A
·
Hästmänniskan (hoppas att tråden ligger rätt, annars får moderator gärna flytta den) Hej alla kloka Bukefalister! Jag skriver inte ofta här men...
Svar
14
· Visningar
2 928
Senast: ihnfsa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tatueringar i arbetslivet
Tillbaka
Upp