Gymmat på lunchrasten och snart kommer daghundens matte och hämtar honom. Försöker få i dottern något att äta, ostkrokar, jaja alltid nåt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hatar den här delen på året innan värmesystemet kommer igång ordentligt. Fryser hela tiden
Jag har golvvärme i badrummetHåller med, jag brukar ha problem att bli sval men jag fryser i min lya.
För att du ska kunna rabbla märklig fakta på fest
Tycker han ska ha en aviator hatt"Förresten, vad anser du om Stetsons Gun Club-hattar?Är de värda priset eller kan man nöja sig med en 4x Gambler?"
Jag är likadan, när jag kommit halvvägs i utställningen har resten av sällskapet redan suttit och väntat på mig i tre timmar och ser mycket sura och trötta ut. Ibland när jag går med barnet kan jag ge hen papper och penna och uppmana hen att rita av sina favorittavlor så fort hen kommer till gnällstadiet, men nu har hen blivit utsatt för det tricket så många gånger att dess verkan börjar avta.Själv avskyr jag att gå med sällskap på museer, och sällskapet brukar tröttna på mig ganska snabbt.
MVH Blivande museiintendenten som måste läsa ALLA skyltar och analysera om utställningen är bra eller ej..
Jag är likadan, när jag kommit halvvägs i utställningen har resten av sällskapet redan suttit och väntat på mig i tre timmar och ser mycket sura och trötta ut. Ibland när jag går med barnet kan jag ge hen papper och penna och uppmana hen att rita av sina favorittavlor så fort hen kommer till gnällstadiet, men nu har hen blivit utsatt för det tricket så många gånger att dess verkan börjar avta.
Bäst att gå själv helt enkelt
Tycker han ska ha en aviator hatt
Jag fattar, så man flyger inte i Nevada!Jag tror han är mer ute efter en i western-stil
Skriv till dem och fråga, de kan ha bilder.När jag och sambon var där med två kompisar så kröp jag nästan på golvet för att kolla hur dom hade sytt fållen på klänningarna.
Ta en promenad, påta i trädgården, åk till stallet, hantverka, drick MASSA te, se en film?Då så. Bara drygt 7 timmar kvar innan det är dags att gå och lägga sig. Vad gör man alla de timmarna?
Stäng av den.Sitter på humanistiska biblioteket med en vän och försöker skriva och skissa. Men ja.. Telefonen drar uppmärksamheten. ☹
Skriv till dem och fråga, de kan ha bilder.
Ser på curling.Då så. Bara drygt 7 timmar kvar innan det är dags att gå och lägga sig. Vad gör man alla de timmarna?