Vad Görs? Del CVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
"Syndens näste, kulturelitens stamhak, husmanskostens högborg - kärt barn har många namn. Konstnärsbaren, eller KB som det oftast kallas, slog på spisarna för första gången 1934 och är numera något av en insitution i Stockholms krogliv. Matlagningskonsten bygger på klassiska svenska råvaror och tillagas av några av Sveriges mest meriterade kockar och miljön avspeglar husets konstnärstradition. De unika väggmålningarna, som under decennier målats av Sveriges främsta konstnärer, matchas med utställningar av nutida kollegor. KB har en unik atmosfär och spännande historia. Välkommen till ett av Sveriges mest anrika kulturetablissemang."

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag dricker inte vin, öl eller bubbel. Börjar tröttna på cider/alkoläsk. Så hit me med era drinkar. Ska vara hyfsat enkla och göra och...
2
Svar
21
· Visningar
673
Senast: Kaching
·
Mat Jag pendlar en bit till det nya jobbet (tåg, buss) och för att inte behöva gå upp ännu tidigare har jag börjat äta frukost på tåget...
Svar
16
· Visningar
937
Senast: Milosari
·
Tjatter Jag ska göra en liten ihopsättning av bilder/filmer som minne av gammelhunden som snart ska somna in. Det finns några sånger som jag...
2
Svar
24
· Visningar
647
Senast: KesoNeso
·
Tjatter Hej. Styvmor fyller snart 70 och vi vill förstås göra/ge något lite extra när hon nollar. Vi är inne på någon typ av upplevelse av...
Svar
18
· Visningar
644
Senast: Hajfisk
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka