Vad göra?

lady_vip

Trådstartare
Känns helt hopplöst... Min häst behandlades i båda framknäna för exakt 2 veckor sen och skulle idag sättas igång. Men vi fick minst sagt kalabalik i hagen idag och hon och några hästar till sprang i full fart i säker 15-20 minuter innan jag lyckades fånga henne och slänga in henne i en box. Och hon som var ren innan idag haltar nu igen....

Vad gör jag? Skadan är egentligen enkel, en lätt överansträngning och ingenting syntes på röntgen, utan ÅB och 2 veckors vila innan hon skulle skrittas igång.

Tänkte låta henne vila nu i 2 veckor, tror ni hon behöver behandling igen...?

Liknande trådar

Hästvård Vet inte vart jag ska ta vägen längre.. För 2,5 månad sen så tappades en sko på uteritt och hon blev halt och hovslagaren kom ut och...
Svar
1
· Visningar
539
Senast: Grazing
·
Hästvård Hej! Skriver här desperat i hopp om att nån kanske har en aning om vad som är felet på min ponny. Hon är en 18 årig korsningsponny med...
2
Svar
34
· Visningar
3 478
Senast: Freazer
·
Hästvård Min häst är född 2005 och är alltså 19 år. Jag har haft henne i 9 år. Hon kommer från Irland med okänd historia och har haft en del...
Svar
1
· Visningar
994
Senast: Sirap
·
Ekonomi & Juridik Jag vet inte om jag ska posta detta under "Vård" eller "Ekonomi och Juridik", men nu blev det det senare. Vi har en ponny sedan 3 år...
Svar
14
· Visningar
1 464
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka