Vad göra åt sår?

Sv: Vad göra åt sår?

Oxxx skrev:
Tack för tipset :bow: . Men jag har just nu ingen lusta att betala dyra vet. räkningar för att någon ska komma ut o skriva ett recept. Jag får hoppas att det läker på annat sätt, annars ringer jag såklart vet.

Hur är det med din häst?

Streptocillin salvan som jag nämde, är inte alls så dyr att köpa och att få ett recept inringt av vet kostar 60 eller 80 kr har jag för mig..Det ligger 4 st sprutor i en kartong och jag har för mig att det inte översteg 200 kr....;)
 

Liknande trådar

Hästvård Hej! Har ett fullblod som får småsår lite då och då. Vissa sår läker men andra sår får som stenhårda skorpor som inte ramlar av som de...
Svar
6
· Visningar
1 006
Senast: Fazeem
·
Hästvård Min häst rullade fast i boxen för ca 3 veckor sedan. Sparkade sig själv (såg ej så dramatiskt ut vid händelsen) men stod sen på 3 ben...
Svar
5
· Visningar
1 706
Senast: MiniLi
·
Hästvård Detta blir första vintern med min häst. Kom överens med hovis att bara sätta traktbrodd vid senaste skoningen (var halt ute just då)...
Svar
12
· Visningar
1 327
Senast: Fiorano
·
Hästvård Hej! Upptäckte för en stund sedan att min fyra åriga unghäst har fått ett sår vid senan/kotan, ca 3-4 kanske något mer långt. Svårt att...
Svar
5
· Visningar
1 130
Senast: Krans
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp