Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åh, mina barn är sena med språket och pratar inte särskilt mycket än men när de säger mamma vill jag bara gråta av kärlek, det är så himla fintLillan har börjat babbla hejvilt och de senaste två veckorna har någon form av ”titta” och ”där” kunnat urskiljas bland allt bababababa och henne favorit - KE!! Som jag skrev i VGV på allmänt sa hon ”mamma” för första gången idag och hon testar sig fram så mycket att i en annan situation hade jag inte reagerat så starkt, men nu var det så tydligt att hon ville ha min uppmärksamhet. Så himla fint. Helt sjukt det här, att se henne göra och upptäcka allting för första gången.
Annars har hon kramats och gosat sjukt mycket. Sov i min famn 1 h och 45 min när jag låg i sängen och kollade julfilm
Förhoppningsvis kvar hemma då i alla fall...?Den underbara känsla när man springer runt och letar efter sitt bankkort som är spårlöst borta. Då säger barnet ” jag hade det när jag lekte glasskiosk men sen försvann det”.
Ja den är garanterat här hemma någonstans. I soffan, en leksakslåda eller liknande.Förhoppningsvis kvar hemma då i alla fall...?
Men känner med i stressen, tappade min plånbok igår och det är hemskt!
(Plånboken kom till rätta, den låg kvar på gatan där jag gått ur bilen för att krama barnet som ville ha en kram när jag kom och hämtade)
Måste svara ja för annars är jag också kördSnälla, säg att det här "trotset" hos 4,5-åringen går över snart. Det är heeela tiden känns det som. Jag blir så trött och less .
Jag bor i ett dårhus ljudnivån ibland alltså… och det lär ju inte bli bättre de närmaste åren Man får vara glad så länge det är hög volym på grund av lek och glädje i alla fall haha…
Man kan säga att de eldar på varandraHaha åh nej, inte ens tänkt på den aspekten med två barn. Mvh ljudkänslig och med redan oerhört högljudd dotter.
Jag kör redan brusreducerande lurar, ibland även med öronproppar innanför! Mitt bästa tips
Usch vad tråkigt! Vi bor ganska avsides men har ett par som är nära vänner som bor några hundra meter bort, hade varit fruktansvärt tråkigt om de hade flyttat så jag förstår dig!!Ligger vaken och är ledsen över att en nära vän ska flytta ifrån sitt hus och in till stan. De bor ungefär 1,5 km från oss nu. Hon har ett barn i samma ålder som vårt, och vi ses jätteofta efter förskolan antingen i park el hemma hos någon. På somrarna cyklar vi och barnen till badet som ligger ett par km bort. På kvällarna går hon och jag promenader el sitter i soffan med glas vin. Jag är så oerhört ledsen över att förlora ett socialt sammanhang som liksom har barn i exakt samma ålder, som finns så lättillgängligt här i närheten Värdelöst!!!! Det har gått så fort också. Hon släppte tanken om att de ska sälja sitt hus för knappt två veckor sen och nu har de redan haft inne en mäklare och köpt en lägenhet!?