Nej men nackfjunen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja, så hade vi det i veckan hos mina föräldrar också, så mysigt att samsova då och då!Nu ska jag slänga i lilla fröken en flarra mat till och sen krypa ner jämte henne. Det fina med att sova borta, utan Resesäng, är att ha henne i nestet bredvid mig. Hemma sover hon ju alltid i sin säng
Usch, jag har haft en så dålig natt. Min ena unge som alltid är den som sover oroligast började gnälla till typ en gång i kvarten från det att jag la mig (och min sambo slocknade som ett ljus på sekunden). Var uppe och klappade om och stoppade i napp osv, men så fort jag var nära att somna om började det om. Gick upp och gav en flaska vid 01 och när han fortfarande var orolig efter det bar jag ner mitt täcke och kudde till gästrummet för att vi skulle kunna sova där men när jag kom upp och skulle hämta honom sov han igen. Då orkade jag inte gå ner igen så fick snylta på min sambos täcke och dåliga kudde hela natten. Sen vaknade jag av att min sambo var uppe och stoppade om honom vid 4.30 och vid 5 var jag uppe en sista gång. Sedan ringde min klocka 5.50 och när jag gick vid kvart i sju sov han så gott. Gud så frustrerande .
Åh vad mysigt! Det är typ det jag sörjer mest med att ha varit föräldraledig under pandemin, hade tyckt det var så mysigt med babysim när vi ändå var hemma båda två.Första dagen på babysim idag! För strax över 30 år sedan startade mamma och två kompisar till henne en simskola som vi hängde på hela vår barndom. Sedan dess har mamma jobbat med annat, en av vännerna har tyvärr gått bort i cancer men den tredje jobbar kvar. Så nu sen pandemin har mamma hoppat in och hjälpt till lite igen och hålla klasser. Min brorson började när han var 3 månader, och nu är det vår tur! Världens nostalgi för mamma att vara i plurret igen, och att min storebror som är två år äldre än mig gick en pojke 2020 och att jag nu fick en flicka 2022. Som en tidsmaskin, säger hon
Lillan somnade i bilen på vägen hit så nu sitter vi utanför på parkeringen, låter henne sova en stund till så hon är utvilad när hon ska bada.
Nä, det där är svårt tycker jag! Blir ju inte direkt heltäckande smörjt när man måste kladda på i fartenFörsökte smörja med solkräm innan dottern skulle till förskolan, det var INTE populärt kan vi säga Hon blev duktig på det i slutet av förra sommaren men nu är det tillbaka på ruta 1… lyckades kladda på lite i ansiktet och nacken i alla fall. Får se om det går bättre när det blir en vana, har inte lust att ha brottningsmatch varje dag
Haha nä verkligen Bättre än inget får man köra på… hon har långärmat och solhatt i alla fall.Nä, det där är svårt tycker jag! Blir ju inte direkt heltäckande smörjt när man måste kladda på i farten
Åh va mysigt! Vi gick flera kurser babysim med första barnet, sen har det inte känts som det finns tid med tvåan eller trean Men jag minns det som sååå mysigt! Och så fint med historien med din mammas roll i det.Första dagen på babysim idag! För strax över 30 år sedan startade mamma och två kompisar till henne en simskola som vi hängde på hela vår barndom. Sedan dess har mamma jobbat med annat, en av vännerna har tyvärr gått bort i cancer men den tredje jobbar kvar. Så nu sen pandemin har mamma hoppat in och hjälpt till lite igen och hålla klasser. Min brorson började när han var 3 månader, och nu är det vår tur! Världens nostalgi för mamma att vara i plurret igen, och att min storebror som är två år äldre än mig gick en pojke 2020 och att jag nu fick en flicka 2022. Som en tidsmaskin, säger hon
Lillan somnade i bilen på vägen hit så nu sitter vi utanför på parkeringen, låter henne sova en stund till så hon är utvilad när hon ska bada.