Vad gör vi egentligen? Del LV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sitter och småler, är riktigt nöjd. :)
Igår målade jag klart den här, har nog inte målat seriöst på flera år, så lite ringrostig var jag, men är väldigt nöjd med bakgrunden. Nog första gången jag lyckats få till en strand och himmel som ser relativt trovärdigt ut. :D
Blir nog fler i framtiden, det var ju kul att måla. :D
gaaclu_by_theredlightning-db6zj44.jpg

Sitter och småler, är riktigt nöjd. :)
Igår målade jag klart den här, har nog inte målat seriöst på flera år, så lite ringrostig var jag, men är väldigt nöjd med bakgrunden. Nog första gången jag lyckats få till en strand och himmel som ser relativt trovärdigt ut. :D
Blir nog fler i framtiden, det var ju kul att måla. :D
gaaclu_by_theredlightning-db6zj44.jpg
Den var riktigt bra. får man fråga vad du tar för ett beställningsverk?

Sen tycker jag heller inte att jag är tillräckligt duktig för att ta betalt för det, så jag håller mig ifrån det och låter de som är duktiga göra det istället.
JAg gillad din stil och jag har en ide på en bild men jag kan inte göra den själv men den ska vara i anime stil.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Vill fixa lite Halloweenfirande hemma i morgon alla fall, vi kommer inte iväg på något i år. Men vad ska jag göra för mat? Vi åt pizza...
Svar
16
· Visningar
491
Tjatter Mina syskonbarn ska få ett besök på Leos lekland i julklapp. Att bara ge dem ett presentkort eller skriva ut en lapp känns jätte tråkigt...
Svar
1
· Visningar
229
Senast: Entourage
·
Fritid Jag är egentligen en lantis. Gillar inte städer, har historiskt sett varit rätt ”kulturellt ointresserad” och känner mig jättebortkommen...
2
Svar
28
· Visningar
772
Senast: Kirre
·
Tjatter Har en del kläder, väldigt mycket är skänkt till återvinning. Men har en del som jag velat sälja billigt, velat ha någon krona tillbaks...
Svar
3
· Visningar
310
Senast: DarkInNight
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka