LadyCovergirl
Trådstartare
Jag funderar på om jag ska äta nu eller senare
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fy fan, de lät inte så kul, men å andra sidan då har du något när du väl kommer hem.Sitter i Smålandsstenar och är irriterad på mig själv för att jag glömde nötpåsen hemma. Nu kommer jag vara jättehungrig när jag kommer hem ikväll.
Kaos. Chefen tvingade mig att shoppa så mkt att jag nu typ måste ta taxi hem
Den var riktigt bra. får man fråga vad du tar för ett beställningsverk?Sitter och småler, är riktigt nöjd.
Igår målade jag klart den här, har nog inte målat seriöst på flera år, så lite ringrostig var jag, men är väldigt nöjd med bakgrunden. Nog första gången jag lyckats få till en strand och himmel som ser relativt trovärdigt ut.
Blir nog fler i framtiden, det var ju kul att måla.
Aldrig haft det problemet.Kaos. Chefen tvingade mig att shoppa så mkt att jag nu typ måste ta taxi hem
Stackars dig!Kaos. Chefen tvingade mig att shoppa så mkt att jag nu typ måste ta taxi hem
Oj, nej sånt gör jag inte. Jag klarar inte av att måla något på beställning, får sån ångest och press då (är perfektionist), jag målar hellre för att det är roligt.Den var riktigt bra. får man fråga vad du tar för ett beställningsverk?
det är ok jag förstår sådant.Oj, nej sånt gör jag inte. Jag klarar inte av att måla något på beställning, får sån ångest och press då (är perfektionist), jag målar hellre för att det är roligt.
Sen tycker jag heller inte att jag är tillräckligt duktig för att ta betalt för det, så jag håller mig ifrån det och låter de som är duktiga göra det istället.det är ok jag förstår sådant.
Jag tror @Asko gör det. (med risk för att jag blandat ihop Bukarna)det är ok jag förstår sådant.
JAg gillad din stil och jag har en ide på en bild men jag kan inte göra den själv men den ska vara i anime stil.Sen tycker jag heller inte att jag är tillräckligt duktig för att ta betalt för det, så jag håller mig ifrån det och låter de som är duktiga göra det istället.
Ah, förvisso har jag ingen stil, brukar använda referenser och sen utgå från det.JAg gillad din stil och jag har en ide på en bild men jag kan inte göra den själv men den ska vara i anime stil.