Stallet är fixat och jag samlar kraft för att gå dagens PW. Sen ska jag läsa, sola, baka muffins och se på fotboll.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
På Lager157 har dom flera varianter av dressade "mys"byxor. Linnebyxor bland annat som ser bekväma ut.
Jag hade tur, smet in i butiken nu innan jobbet och de verkade ha ETT par svarta kvar, i min storlek och de var så bekväma att jag faktiskt kan tänka mig att ha dem privat också. Inte de snyggaste kanske, men borde vara godkända för jobbet. Och svala dessutom, vilket är perfekt med tanke på hur hemskt värmekänslig jag är. Det här blir perfekt.Lager157 verkar ju dessutom ha väldigt bra priser ! Vi har precis fått en sådan affär i tätorten men jag har inte hunnit besöka den ännu.
Vad bra att du hittade nåt!Jag hade tur, smet in i butiken nu innan jobbet och de verkade ha ETT par svarta kvar, i min storlek och de var så bekväma att jag faktiskt kan tänka mig att ha dem privat också. Inte de snyggaste kanske, men borde vara godkända för jobbet. Och svala dessutom, vilket är perfekt med tanke på hur hemskt värmekänslig jag är. Det här blir perfekt.
Jag handlar det mesta där; både kläder och badlakan och handdukarLager157 verkar ju dessutom ha väldigt bra priser ! Vi har precis fått en sådan affär i tätorten men jag har inte hunnit besöka den ännu.
Kopmpisen och jag brukar tita å varandaoch lakoniskt konstatera att vi lever det trista och händelselösa livet på landet - så fort någon större katastrof eller debakel inträffat, Eller något större kulturevenemang.Näktergalen sjunger.
I gryning, i skymning och när solen går i moln.
I alla fall här.
På dagen så drillar Lärkan.
Så tyst och lugnt på landet?
Jo pyttsan.
Ja, man får passa på att njuta av de perfekta stunderna så länge de varar!
Sitter och kollar på nätet efter billiga, svala, svarta byxor. Jag avskyr byxor (mjukisbyxor och vissa friluftsbyxor undantaget). Men så har det bestämts på jobbet att vi inte längre får arbetsbyxor utan måste ha våra egna. Och det måste vara svarta långbyxor av något slag som inte är mjukisbyxor. Måttligt pepp på att köpa ett plagg jag inte tycker om, så tja. Något billigt får det bli. Kanske kan man ha sådan tur att någon säljer något billigt på tradera.