Ska lägga mig nu så hinner jag åtminstone sova sex timmar
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nej.Varför behövde du klättra?
Bor de i ett trädhus?....
Den vi misstänker är mest ragdoll hatar också att bli upplyft. Men är ändå helt okej med det, ibland.Min renrasiga ragdoll hatar att bli upplyft
Åh fy fasen, så jag misstog mig inte ... utan det är nu.Tack för påminnelsen. Hade helt glömt att det är nu vi ställer om klockan.
Tack för tips! Måste se, älskar dans.Såg just en dansföreställning på svtplay som faktiskt fick mig att skratta ibland, speciellt de scener av midsommar som jag kände igen (regnet! ) Den andra halvan var dock om konstiga fylledrömmar (inte fullt lika rolig tyvärr) och jag kom tänka på @Hoarfrost
Det är en sångerska med också som jag ska kolla upp namnet på senare, hon sjöng så fint!Tack för tips! Måste se, älskar dans.
Jag vet inte vilken typ av dans du gillar. Men NBC World of Dance har haft mkt som iaf jag gillade.Tack för tips! Måste se, älskar dans.
Just det! Charity och Andres från World of Dance är galet bra med. Hon är med i första videon. Briar Nolet är också grym. Och Autumn Miller som kör mer turning.Jag vet inte vilken typ av dans du gillar. Men NBC World of Dance har haft mkt som iaf jag gillade.
Tycker väldigt mkt om koreografen Tessandra Chavez. Kyle Hanagami gör också fina nummer ibland.
Michael Dameski tycker jag dansar grymt och ibland i bra choreo:
Tycker också om Kaycee Rice och Sean Lew, här i choreo av Tessandra Chaves:
Tycker också om Unity LA Dancers. Duktiga Ashley Gonzo och Zack Everheart är underbara ihop endast de i World of dance och i sällskap med hela Unity LA.
Josh Beauchamp är en grym talang som dansare. Lite ung och spretig liksom och inte helt polerad än.
Alla dessa finns på insta och youtube. Jag knarkar deras konton. Kanske kan vara ngt för dig med