Vad gör vi? Del CIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jahapp, då har jag blivit getingstucken, kände något som stack till på armen när jag parkerade cykeln. Fattade inte vad det var, sen när jag kom in kände jag något som kröp på halsen, viftade till och en geting slungas iväg. Den dog av flugsmäckan. Nu blir det att hålla lite koll så det inte blir värre än vad det är.
 
Jahapp, då har jag blivit getingstucken, kände något som stack till på armen när jag parkerade cykeln. Fattade inte vad det var, sen när jag kom in kände jag något som kröp på halsen, viftade till och en geting slungas iväg. Den dog av flugsmäckan. Nu blir det att hålla lite koll så det inte blir värre än vad det är.

Men hu. Mor min blev stucken härromdan. Hon fick slå bort aset, sen fick jag köra in henne till akuten (överkänslig). Håller tummar att dit inte blir värre 😊.
 
Har lyckats släpa mig till Systembolaget och inköpt livets vatten (vin). Min samling av Bordeaux 2014 är nu tämligen massiv. Tänkte gå på museum idag men kan hända att jag inte orkar. Däremot ska jag tvinga mig att dammsuga samt läsa en bok.
 
Den produktiva dagen fortsätter... Har nyligen haft en diskussion i vilken toaborste man ska ha :meh:
Jag tycker köp billigast möjliga på rusta eller Ikea. Men nej det måste matcha badrummet tydligen :crazy: :laugh:

Självklart! Och den kan inte vara i plast (förutom själva borsten då). Plus att den måste ha en snygg hållare som den liksom göms undan snyggt i! Ett toa-borste-etui typ ;)
 
får inget gjort idag känns det som.. Tappar tråden hela tiden. Ska nog gå lite tidigare, jobbade rätt länge igår så..
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Avels fråga
  • Hur är processen
  • Valp 2025

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp