Vad gör vi CLXXVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har inte gjort många knop, planterat om lite diverse tomater, gurkor och 3 squash (🙈) och kollat runt lite i trädgården bara.
Kan rapportera att penicillinet verkar hjälpa :up:
Hostan är avsevärt mindre i både frekvens och styrka och bäst av allt - jag andas nu utan en oljud av bubbel, knaster, pip och väs 🥳

Hoppas det håller i sig 🤞
Ungefär samma här. Knastret har gett sig, hostattackerna är inte lika våldsamma och jag svajar inte när jag står upp :D
Det skulle vara påtagligt bättre efter två tre dagar och det är tredje dagen nu.
 
Har idag lyckats gå 18000 steg, trots att den enda promenad jag tog var 11 minuter lång. Allt enligt mobilens hälsoapp :D

Jag misstänker att man måste gå x antal minuter i visst tempo för att det ska räknas som promenad och att mina långpromenader med hundarna inte registreras pga det. Jag stannar ju ofta till då för att de nosar, för att fotografera eller plocka skit. Lite komiskt blir det ju.
Jag gick 20.000 steg på jobbet två av tre dagar i veckan... normalt mellan 10.000-15.000...
 
Städar och ser på lars monsen. Har varit sugen ett tag på att vandra med övernattning så då får gamla avsnitt rulla på tvn igen.
 
Åkte till havet och gick morgonpromenad med hundarna före frukost. Helt stilla vatten, solen sken och hundarna var jättenöjda 😍 De fick springa och bada och rulla sig i sanden 😂

Nu tittar jag på masked Singer, och om en stund kommer en kompis. Vi ska på roadtrip till en stor tygaffär och hänga och ha det trevligt :D
 
Sitter och dricker det sista av morgon (/förmiddags)kaffet och försöker vakna till..! Ska städa i ordning här hemma, skura och byta sängkläder och allt annat som måste göras. Fixa lite med blommor och balkongordling och om jag har energi nog kvar senare i eftermiddag ska jag nog starta igång något av alla tusenmiljarder sömnadsprojekt som jag skulle behöva få avklarade!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Vi gör oss färdiga för läggdags! :D Är trött och katten Alice väntar på att vi ska lägga oss i sängen så att vi kan mysa mera :sleep...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
65 085
Mat Förra tråden är låst, så vi fortsätter väl här :) Jag har bakat en jäkla massa kletcha (kaka? Bakverk? Från Mellanöstern) idag 😅 fyra...
2 3
Svar
44
· Visningar
3 198
Senast: em76
·
Övr. Katt Jag frågade om råd på fb om min ena katt som uppvisar aggressivt beteende ibland. Fick en kommentar och sen låstes tråden. Folk blev...
2
Svar
35
· Visningar
3 680
Senast: MJLee
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
74 898
Senast: Jeps
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Avels fråga
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp