Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Försöker hindra mig själv från att köpa dekadent fluffiga handdukar av egyptisk bomull från mitt favoritmärke. Funkat hittills men de är ju på vansinnigt extrapris...
Vi får se hur det går
Precis kommit hem från veterinären med min lilla terrorist som fått somna in. Det gick snabbt och lugnt, väldigt bra veterinär.
Försöker hindra mig själv från att köpa dekadent fluffiga handdukar av egyptisk bomull från mitt favoritmärke. Funkat hittills men de är ju på vansinnigt extrapris...
Vi får se hur det går
Jag sitter och kollar på bilder. Påminner mig om dokumentären om Atlantis/vulkanutbrottet på Thera jag såg häromdagen. Förskräckligt.Jag har plockat lite pa morgonen men fastnade framfor morgon TV igen. Nu ar klockan 9 am och morgon programmet ar mest om Texas (floden steg over 10 meter pa tva timmar over natten. 21 doda i oversvamningar och det fortsatter regna) och borjar upprepa sig ... dags att starta dagen.
Jag sitter och kollar på bilder. Påminner mig om dokumentären om Atlantis/vulkanutbrottet på Thera jag såg häromdagen. Förskräckligt.
Vi får se hur det går
Låter klokt! Ja det är läskigt att det kan gå så otroligt snabbt.Det ar helt sanslost vad vader kan stalla till pa kort tid. Jag ar glad att jag redan bestamt att inte aka tvars over USA, och darmed Texas och Oklahoma, riktigt annu. Jag vantar tills slutet pa sommaren.
Precis kommit hem från veterinären med min lilla terrorist som fått somna in. Det gick snabbt och lugnt, väldigt bra veterinär.
Köp!Försöker hindra mig själv från att köpa dekadent fluffiga handdukar av egyptisk bomull från mitt favoritmärke. Funkat hittills men de är ju på vansinnigt extrapris...
Vi får se hur det går
Haha jag var lite sen.
Smoothiemaskin?! Vad är det för fel på min hjärna, smoothieblender/-mixer heter det väl ändå.Besiktigat bilen (inga anmärkningar! ) och fotat en sväng. Nu ska jag sörpla i mig en smoothie från min nya smoothiemaskin
Smoothiemaskin?! Vad är det för fel på min hjärna, smoothieblender/-mixer heter det väl ändå.
Vilken har du köpt?Smoothiemaskin?! Vad är det för fel på min hjärna, smoothieblender/-mixer heter det väl ändå.
Den är från C3, med två flaskor med lock. Än så länge är jag nöjd, har ett par kompisar som har haft den ett tag och fortfarande trivs med den. Så inget att klaga på, det får plats rätt mycket i flaskorna också vilket jag gillar!Vilken har du köpt?
Är den bra?