Vad gör ni med era rosetter?

Status
Stängd för vidare inlägg.

JustInCase

Trådstartare
Kanske finns en sån här tråd redan, men jag undrar vad folk gör med sina rosetter. Sätter ni upp era plaketter också?
Själv sparar jag dem fina. Typ stora med långa band och så. Resten brukar jag "tappa bort". De försvinner eftersom jag inte bryr mig så mycket om dem. Det är de vita och de mindre rosetterna. De vill jag inte ha. Hur gör ni andra.
Från början när jag tävlade skrev jag häst, datum, klass, fel/tid och placering. Idag kommer jag ihåg vilken häst och klass det var, men jag har slutat skriva på dem. Gör iofs lite fler starter nu än jag gjorde då.

Sv: Vad gör ni med era rosetter?

Kanske finns en sån här tråd redan, men jag undrar vad folk gör med sina rosetter. Sätter ni upp era plaketter också?
Själv sparar jag dem fina. Typ stora med långa band och så. Resten brukar jag "tappa bort". De försvinner eftersom jag inte bryr mig så mycket om dem. Det är de vita och de mindre rosetterna. De vill jag inte ha. Hur gör ni andra.
Från början när jag tävlade skrev jag häst, datum, klass, fel/tid och placering. Idag kommer jag ihåg vilken häst och klass det var, men jag har slutat skriva på dem. Gör iofs lite fler starter nu än jag gjorde då.

haha, gar det att urskilja lite jag-tavlar-sa-mycket-och-vinner-sa-ofta-att-jag-inte-bryr-mig mellan raderna? hihi:angel: jag sparar alltid alla rosetter.

Jag tävlar faktiskt inte så ofta, kanske 7 tävlingar/år. Det kanske är mycket, men det tycker inte jag. Här på buke finns det väl massor som gör mer än det. dessutom har jag bara lyckats skrapa ihop 2 rosetter iår och det är ju inte så jäkla bra.

Jag älskar mina rosetter och skriver häst, datum, klass, ridlkubb och placering på baksidan.
Sedan hänger jag upp dom på snören på väggen. Har inte så många, 30 kanske.
Plaketterna sitter på hästens box och diplom och medaljer hänger på väggen bredvid rosetterna.

Finns som sagt en tråd på tävling där den här diskussionen passar bättre så jag låser denna.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 168
Senast: Bison
·
Träning Detta blir långt, men jag försöker få med så mycket som möjligt av historien. Jag köpte min häst 2015. Hon var då 10 år och hade kommit...
2
Svar
24
· Visningar
4 558
Senast: Fiorano
·
Övr. Grenar Hej! Om tre veckor jag jag göra min första ”tävling” eller aa de är en pay and jump Jag har iallafall aldrig gjort något liknande...
Svar
4
· Visningar
2 221
Senast: Freazer
·
Hoppning Hej och hå, hur ska detta gå. Som rubriken lyder; den här dressyrryttaren ska börja hopptävla igen! Min B2 (Barcino QRE) har jag/vi...
Svar
4
· Visningar
1 834
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka