Vad gör du?

• Övr. Katt
  • Trådstartare Trådstartare Nin
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 6
  • Visningar Visningar 719
N

Nin

Hej skulle vilja höra vad ni gör för att pigga upp era katters vardag. Själv bidrar jag med nyköpta blommor samt urkiga hästäcken ibland, blommorna strimmlas upp lite snyggt och hästtäckena ska man rulla sig på.
Mvh Nin o pälsmonstren

En ny (vit) leksaksmus och han blir som en kattunge igen....leker i timtal :love: :D

:D

Ger dem gamla skosnören, låtsas att jag inte ser att de tuggar på växterna ibland(ej giftiga) gosar med dem så fort de vill. :love:

Jag piggade upp mina i går med att bädda rent i sängen. Att ensam bädda en 1.40-säng med två katter "till hjälp" kräver en mycket snabb och vig människa - med många armar ;)

mandalaki

...att införskaffa ytterligare en "balkong" till klätterpålen, så bägge kissarna kan sova där samtidigt. Tuffis blev annars väckt rätt brutalt av Proppen, var dag när hon sov, då han kom in och ville ligga där.
Stor bild.
xstolpeproppligg.jpg
xstolpetuffisligg.jpg
xstolpeligger.jpg

Liknande trådar

Övr. Katt Vi har en katt som är "minst 16 år", förmodligen ytterligare lite äldre. Hon bestämde sig för att bo hos oss för 15 år sedan (lång...
Svar
14
· Visningar
1 369
Senast: ameo
·
Övr. Katt Har lite beslutsångest gällande hur jag ska göra. Har en 14-årlig katt som sover hela dagarna, vilket inte är så konstigt med tanke på...
Svar
1
· Visningar
474
Senast: Sassy
·
Katthälsa Jag har observerat att vår lilla tjej på snart 2 år (12e sept) har som små nervryckningar i bakbenen när hon vilar ibland. När jag har...
Svar
5
· Visningar
692
Senast: Asko
·
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som... 2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 959
Senast: Maniac123
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka