athena_arabians
Trådstartare
Dags att klippa lilla gräsmattan!
Edit: Dvs vi cliver vidare #dålighumor
Edit: Dvs vi cliver vidare #dålighumor
Senast ändrad:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Underbart skämt ju, jag tänkte samma sak
Vilken jättefin bild!
Vilken jättefin bild!
Grovsopslängning på gården idag så jag "råkade" ta med mig ett gammalt bord hem Var lite osäker på om det var okej att ta det men den som ställde dit det var inte kvar och hyresvärdens personal som var där sa åt mig att ta det, bättre det används än bryts isär för att slängas. Visa bifogad fil 91135
Grunden verkar bra, möjligen behöver jag byta ut mittenskivan. Dock verkar det va plywood ovanpå trä av oklar anledning, blir intressant se hur det ser ut under. Är mitt framtida balkongbord den dag jag blir klar med det.
Nu behöver jag fixa nån middag dock... värma lite fiskbullar blir det nog.
Det tror jag också ska hålla det liknande som det är idag, vitt med blommor. Kommer bli så snyggt när det är uppfräschatÅh, det där kan nog bli jättefint med lite kärlek
Jag gillar allt utom fiskbullarna! Trodde inte de fanns att köpa längre.Grovsopslängning på gården idag så jag "råkade" ta med mig ett gammalt bord hem Var lite osäker på om det var okej att ta det men den som ställde dit det var inte kvar och hyresvärdens personal som var där sa åt mig att ta det, bättre det används än bryts isär för att slängas. Visa bifogad fil 91135
Grunden verkar bra, möjligen behöver jag byta ut mittenskivan. Dock verkar det va plywood ovanpå trä av oklar anledning, blir intressant se hur det ser ut under. Är mitt framtida balkongbord den dag jag blir klar med det.
Nu behöver jag fixa nån middag dock... värma lite fiskbullar blir det nog.
Vi bojkotttar dem, de tillåter inte hundar ens på uteserveringen.Visa bifogad fil 91137
Skitdålig indier, som ändå är bättre än 90% i Sverige. Samt stödjande av icke-sympatiska restaurang-kedje-ägare. (Studentplånboken talar, ovan gick på 123:-)
Man är väl ändå i England! Wetherspoons it is.
Vad jag lyssnar på? Well..
Den vettiga delen av mig håller med till 100%... Den snikna delen av mig går hit med svansen mellan benen och köper pints för 38SEKVi bojkotttar dem, de tillåter inte hundar ens på uteserveringen.
Men billiga på maten är de!
Fiskbullar i hummersås är ju helt fantastiskt gott o kan meddela fiskbullar säljs på alla mataffärerJag gillar allt utom fiskbullarna! Trodde inte de fanns att köpa längre.