Vad gör vi? Del CCI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Snyggt blir det i alla fall :love:
20240811_192840.jpg
 
Asså. Ungkatten. Pappkassen från ICA i ett av samhällena (blev precis tom och liggande) gick han in i och pinkade i! Aldrig gjort så innan...Men i entrén där man plockar kassarna luktar det ju typ piss ?!? av nån anledning så han blev väl förvirrad 🤔
 
Jag har inte varit ute förutom på stranden. Trodde det var tydligt nog.
Att den skulle komma från maken är extremt långsökt. Då skulle den dessutom behöva kunna flyga. Jag duschade både igår och i morse, och var inte ute igår heller.
De behöver inte kunna flyga utan kan ha liftat, klättrat vidare och sedan satt sig. När mitt ex hittade fästingen på mig var vi i centrala Sthlm med stenhus, asfalt och inne i en central butik. De kan krypa iväg från kläder, ramla ner från grenar, lifta med en fågel, en katt osv så att du "inte varit utomhus" är förutom rent skitsnack inte ens en garanti för att inte stöta på en fästing. De sätter sig inte direkt utan kan krypa runt rätt länge innan de väljer var de vill bita.
 
Jag har just kommit hem igen efter att ha varit i pa huvudgatan som ar avstangd for biltrafik fran Fredag efter middag tills Sondag kvall och tranat hund bland alla manniskor. Jatte bra traningsstalle och nar vi var klara var den 8 manaders "juvenile delinquent" super trott och orkade varken reagera pa hundar, barn pa cyckel, eller vuxna som bara kastar sig over "SAAA SOOOOOT" och ska klappa. :cautious: Han till och med la sig perfect pa ett "platz" command.:D
Resten av dagen ska agnas at att ga igenom gamla lakan och stada undan lite mer i garaget. En dag kanske jag blir klar. Kanske.
 
Puh!
Var lite seg ikväll tills jag fick en idiot på halsen. Var både irriterad och fascinerad över idiotin. Tog en liten stund för mig att fatta att personen var ute efter pengar. Har nog aldrig varit med om det.
Det var så akut och stackars och hungrig och bla bla och jag skulle få tillbaka dem igen imorgon bitti. Jo tjena 😂
Jag frågade om någon nånsin går på det där dravlet. Fick inget svar på det.
Skrev att det är varmt så sov ute och lite hunger har ingen dött av 👌
Anmälde sen personen.
 
Mamma valde sin middag i present på Lock hop and barell/ gröna huset i sörping i eftermiddag/framåt kvällen, trevligt 🥰. Mango chicken Burger med sötpommes och coleslaw och äppeljuice (med is som jag bad om) var himla gott 😋, mätt för resten av kvällen 😄😊.

Trevlig em/kväll med mamma, hennes särbo, min sambo och brorsa med familj i sommarstaden 🥰
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Jag har snart semester i två veckor. Till en början var tanken att åka till Finland då, men av olika anledningar blir det nog inte av...
Svar
11
· Visningar
801
Senast: Red_Chili
·
Fordon Jag ska snart iväg på husbilssemester (nåja, festival... :angel:) och har inte varit ute med husbil på många år. Vilka nybörjarmisstag...
Svar
9
· Visningar
645
Senast: Sassy
·
Katthälsa Min katt har blivit diagnostiserad med kronisk inflammation i gallgångar och tarmväggar och får kortison mot detta. Har ätit det i några...
Svar
5
· Visningar
328
Senast: Celinehenn
·
Katthälsa Har en super senior till katt vars klor börjar bli ett problem där hon får sår på öronen av dom när hon kliar. Jag har aldrig klippt...
Svar
6
· Visningar
453
Senast: MJLee
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Födda -21
  • Stora shoppingtråden II
  • Bildtråden

Omröstningar

Tillbaka
Upp