Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Planen för i morgon Àr Äka till Uppsala och slÀnga skrÀp, handla lite, röja stallet, diska hemma, hÀnga tvÀtt och pilla navelludd i soffan. PÄ söndag kommer hovslagaren sÄ jag ska bjuda honom och grannen pÄ fika innan jag gÄr ut med varulvarna och skrÀmmer vildsvin sÄ fÄr vi se om det blir nÄgra vildsvinsstekar Ät hundarna.
Muahahaha!
Det verkar inte bÀttre Àn att de Àr naiva, eller tÀnker till vilket pris som helst Inte trodde jag att S skulle visa sig ha starkare stÄndpunkt mot SD Àn VSer pÄ svenska nyheter och ville lÀgga ansiktet i hÀnderna nÀr de pratade om Vs nya samarbete(!), vilket jag inte begriper mig alls pÄ. FÄr kanske försöka hitta mera info om det ....
WAIT, VA?? Jag trodde att kropparna var förstenade av vulkanutbrottet! MEN DE ĂR AVGJUTNINGAR! Det Ă€r GIPS med benen inuti! Formade av dem som hittade dem först!För att bĂ€ttra pĂ„ mig sĂ„ kan jag sĂ€ga att jag tittar pĂ„ Flyktingarna frĂ„n Pompeji pĂ„ national geographic och lyssnar pĂ„ Zombie av the cranberries pĂ„ youtube
DĂ„lig skola eller sĂ„ missuppfattade du lĂ€raren, de hĂ€ller/hĂ€llde gips i hĂ„ligheterna efter kropparna. Kropparna förstördes vid utbrottet.WAIT, VA?? Jag trodde att kropparna var förstenade av vulkanutbrottet! MEN DE ĂR AVGJUTNINGAR! Det Ă€r GIPS med benen inuti! Formade av dem som hittade dem först!
UrsÀkta min naivitet men whaaaaaaaat, jag fick aldrig lÀra mig detta i skolan
Det kan ju hÀnda att mitt minne Àr som ett sÄll ocksÄ man beskriver dock dem som förstenade ibland, det kan ha lurat mig.DÄlig skola eller sÄ missuppfattade du lÀraren, de hÀller/hÀllde gips i hÄligheterna efter kropparna. Kropparna förstördes vid utbrottet.
https://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=3304&artikel=3663300Det kan ju hÀnda att mitt minne Àr som ett sÄll ocksÄ man beskriver dock dem som förstenade ibland, det kan ha lurat mig.
DÄlig skola eller sÄ missuppfattade du lÀraren, de hÀller/hÀllde gips i hÄligheterna efter kropparna. Kropparna förstördes vid utbrottet.
Varför visste inte jag att du bor nÀra hÀr?Planen för i morgon Àr Äka till Uppsala och slÀnga skrÀp, handla lite, röja stallet, diska hemma, hÀnga tvÀtt och pilla navelludd i soffan. PÄ söndag kommer hovslagaren sÄ jag ska bjuda honom och grannen pÄ fika innan jag gÄr ut med varulvarna och skrÀmmer vildsvin sÄ fÄr vi se om det blir nÄgra vildsvinsstekar Ät hundarna.