Sv: Vad förväntar ni er av er ridklubb?
Men om du nu läst första inlägget så ser du väl att TS skriver att personen även håller hoppträningar och alltså även skulle hålla i terrängträning (vilket styrelsen nu satt stopp för), trots att densamme inte ens kan bedöma avstånd mellan hinder? Det handlar ju liksom inte om att låta ett barn lalla runt på ridbanan på snälla gamla Brunte och lära sig rida lätt...
Har bara läst första inlägget.
Så länge träningen ger något och jag tycker att min ridning går frammåt, struntar jag i vad min tränare har för utbildning.
Handlar de om yngre elever som bara ska lära sig, styra/bromsa/ hitta balansen. Tycker jag att det spelar ännu mindre roll, bara tränaren är medveten om risker och säkerheten
Men om du nu läst första inlägget så ser du väl att TS skriver att personen även håller hoppträningar och alltså även skulle hålla i terrängträning (vilket styrelsen nu satt stopp för), trots att densamme inte ens kan bedöma avstånd mellan hinder? Det handlar ju liksom inte om att låta ett barn lalla runt på ridbanan på snälla gamla Brunte och lära sig rida lätt...